İzledim de Geldim; UP & Ishq

Yukarı Bak
UP / Yukarı Bak (2009)
Up' ı izledim sonunda. Hep resimlerini görürdüm, videolarını izlemişliğim var. Yine de herkesin çok sevdiği şeylere ön yargılıyım haliyle bu gıcık huyumdan Up da nasibini aldı.
Çok beğendim herkesin dediği kadar varmış valla. Zaman zaman gerilerek zaman zaman ' ayyy ne tatlıııı ' şeklindeki tipik cici kız yorumlarımla izledim.O dobiç çocuğa bittim ya adı ne hatırlayamadım şimdi de çok sevimliydi, dede de öyle...
Güney Amerika... Aynı Afrika gibi ama güneyde.
Burda aynı benim 3D filme gittiğimdeki gibi

( Sevdiğim sahnelerden derlediklerim :D )
~ ~ ~ ~


Bir de Ishq (2012) filmini izledim. Hint filmi. Arkadaşlar arasında öylesine açtığım, afişine güvendiğim bir filmdi, şükür beni yanıltmadı da güzel çıktı. Başka afişleri de varmış sanırım normali bu. 


 Çerezlik bir film. Beklentisiz izlenirse keyif alınabilir. Filmde esas oğlanın zekiliği, sevimliliği filmi kurtarmış diyebilirim. Aynı şeyi filmin müzikleri ve dansları için söyleyemeyeceğim ama. Vakit bolsa izleyecek bir şeyler de arıyorsanız izleyebilirsiniz.

Dip not: Başrol çocuğu çok sevdim diğer filmlerine de bakmayı düşünüyorum. Adısı Nitin' miş.
Dip not 2: Video açılmazsa şuraya TIK





Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma