Kocan Kadar Konuş


Kocan Kadar Konuş kitabını geçen yaz okudum ama bloga konusunu yazmayı unutmuşum. Büyük beklentilerle başlamamıştım kitaba bu yüzden de daha fazla verim aldığımı söyleyebilirim. Yazın okuduğum için detaylar aklımda değil ama kitabı severek bitirdiğimi hatırlıyorum. 


Efsun yani baş karakter ailesi ve çevresi tarafından evde kaldın damgası yemiş çalışan bir hanım kızımız. İlişkileri istediği gibi gitmediği için evliliği ya da aşk hayatında mutluluğu bulamamış. Ailesindeki büyüklü küçüklü kadınların verdiği akıllar doğrultusunda da hayatına kıyıdan yanaşanları kıyıda bırakmamaya çalışıyor vs vs... 

Şimdilerde filmi çıkacak olan bu çerezlik romantik- komedi (romantik komedi demeliyim sanırım) filmini merakla bekleyenlerden biri de benim ^^
Filmi ise 20 Mart'ta vizyona girecek. Ezgi Mola ve Murat Yıldırım başrolleri paylayacaklar. Nevra Serezli, Ebru Cündübeyoğlu da diğer oyunculardan aklımda kalanlar.
Vizyona girmesine bu kadar kısa süre kalmış olmasına rağmen internette hâlâ filmin fragmanı yayınlanmamış. Bana çok garip geldi.

Edit: Filmin fragmanı bugün geldi pek sevgili okurlarım. Buyurunuz...


Filmi bilemiyorum ama kitap için beklentilerinizi yüksek tutmazsanız keyif alırsınız bence. Çerezlik bir kaç saatte bile bitebilecek bir kitap. Filmden önce kitabını okumanızı tavsiye ederim. Şimdiden keyifli okumalar ve iyi seyirler dilerim ^^

Sevgiler...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma