Bir Garip Aşk


Hint dizisi seven arkadaşlarımın dikkatine! 
9 Kasım 'da Kanal 7 'de Hint dizi/filmlerini seven arkadaşlarımın ilgisini çekecek bir dizi başlamış. 
Orijinal ismi Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon? Türkçe ismi ise Bir Garip Aşk. 

Tam tamına 398 bölüm. Bölüm sayısını gördüğümde ağzım açık kaldı. Ama sanırım Hindistan'daki gösterimi de günlük dizi kategorisindeymiş. Çünkü 2011 ve 2012 yılları arasında yayınlanmış. Bizim günlük diziler düşünüldüğünde az bile aslında :)

Hint filmlerini severim ama hiç Hint dizisi izlemedim. Genelde 16 bölümlük Kore dizilerini bile zar zor bitirdiğim düşünülürse Hint dizisi dünyasına adım atmak aklımın ucundan geçmiş değil. 

Maalesef konusuyla ilgili bilgi veremeyeceğim. İzlemediğim ve kopyala yapıştır yapmayı sevmediğim için de yazmak istemedim. Hem konusu da sürpriz olsun size ^^

Dizinin uzunluğu ve benim de ders çalışmak zorunda oluşum sebebiyle izleyemeyecek olsam da Hint yapımları seven arkadaşlarımı bilgilendirmek istedim.
Olur da izlemek isterseniz Bir Garip Aşk, hafta içi her gün saat 16:00 'da Kanal 7 'de.
İyi seyirler... ^^

Sevgiler...

10 yorum:

  1. Dizi alt yazılı olarak da çeviri buluyor ve bayağı tutulan bir dizi oldu.Hint yapımlarını izlemeyenler bile diziyi izlemeye başladılar... ve Kanal 7 tam vuruş yaptı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyleymiş valla çevirisinin geldiğini görüyordum ama yanaşmamıştım hiç :D

      Sil
  2. Hint filimlerini bile zor izleyen ben gecen sene çevirileri sürdüğü dönemde başlamıştım diziye çok sevmiştim çok tatlı bi dizi bölüm sayısına bakıp korkmayın bir bölümün toplam süresi 20 dakka benim gibi sadece arnav ve khushi sahnelerini izlediğinizde süre 10 dakikaya düşüyor :) blogum da yazdığım en uzun yazıda bu diziye ait :) yorumu bile uzun sürüyo ayy yeter dahada uzatmadan ben gittim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahha okurken iyi güldüm 10dk olayına :D
      Gerçekten uzun ama 400 bölüm ya bünyem kaldırmaz benim ^^ Bollywood ile haşır neşir olmaya devam ^^

      Sil
  3. Hem Kore aşığı hem de Hint filmlerini seven bir blogger gördüğüme çok sevindim :) Malum ikisi bir arada zor bulunuyor :))Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay evet o benim ^^ Teşekkür ederim :)
      Bu diziyi izleyemiyor olsam da Hint filmlerini severim.

      Sil
  4. Lütfen bu diziden bahsetmeyelim çünkü sayesinde 3 haftadır annemle görüşmek için randevu alıyoruz ...

    Kapıldı gitti... Kushi diyor arnav diyor napcaklar şimdi yor :DD internetten bölümünü de bulamıyor acaba nereden izleyebilir bildiğin bir site var mı? Bitirse de kurtulsak.

    Yine de güzel bir dizi olduğunu inkar edemem. Bazen ben de izliyorum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hep anneler mi çemkirecek kızlarına bitmedi dizin filmin diye sıra sende demek ki :D
      Şaka bir yana Allah sabır versin 400 bölümlük dizi neredeyse :D Ben uzunluğundan dolayı başlamadan vazgeçmiştim
      Bir arkadaşımdan öğrendim hemen senin için derdine derman olur umarım işte link :)
      http://www.hintfilmcenneti.com/iss-pyaar-ko-kya-naam-doon-398-bolum-final-hfc994.html

      Sil
  5. Ben normalde hint filmleri izlerdim. Bu diziyi yarıdan izlemeye başladım. İlk dizim ama çok eğlenceli bir dizi. Bazen aşırı abartı söz konusu olsada

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de Hint filmlerini severek izliyorum ama bu denli uzun bir diziyi bünyem kaldırmaz sanıyorum ki :)
      Filmlerdeki abartılar gibiyse eğer bazen fazla gelebiliyor insana :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma