Wonderful Nightmare (2015)

Bu aralar kaliteli filmler öneriyorum sayın takipçilerim. Baştan uyarımı yapayım da bu güzel önerilerimi kaçırmayın. 

Bugünün önerisi Wonderful Nightmare 'de hem keyifli hem de biraz hayatı sorgulatan filmlerden olmuş. Bu filmin de konusunu okumamanızın filmi daha güzel yapacağına inandığım için yazmayacağım. Ancak fantastik ögelerin bulunduğunu söylemeliyim.

Uhm Jong Hwa ağırlıklı başrol olduğu için Song Seung Hun biraz geri planda kalmış. Kesinlikle romantizm ağırlıklı bir film beklemeyin bu ikiliden zira hüsrana uğramanız işten bile olmaz. Hızlı başlayıp ortaları biraz ağır aksa da sonlara doğru sarsıp kendinize gelmenizi sağlıyor. Özellikle son sahneleri beğendiğimi söylememe gerek var mı? :)  

Oyunculukları beğendim ama çocuk oyuncuya bayıldım. Bazı çocuk oyuncular diğerlerinden sıyrılır ya hani bu da onlardan biriydi. (Ama tartışmasız beni en çok etkileyen erkek çocuk oyuncu Good Doctor 'dakiydi) 

Sürprizleri olan, fantastik ve aile filmlerini seviyorsanız bence Wonderful Nightmare sizi hoşnut kılacaktır. Filmi araştıran arkadaşlarımıza yardımcı olması adına, izleyenleri beğenip beğenmedikleri hakkında yorum bırakmaya davet ediyorum. ^^

Sevgiler...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma