Seondal: The Man Who Sells the River (2016)

Uzun zaman sonra yapacağımız kızlar gecesine eğlenceli bir film arayışının ardından bu tarihi filmi seçtim. Fragmanı çok eğlenceli duruyordu. Oyuncular tanıdıktı vs. daha iyisi şamda kayısı sonuçta.

Klasik Kore filmi aslında ilk yarısında eğlencenin kahkahanın dibine vurup ikinci yarısında muhakkak drama bağlamak adetten bunlarda bilirsiniz. Bunu göz ardı edebiliyorsanız film size vadettiğini verebilir. 
Mesela bu sahne film boyu en çok eğlendiğim sahneydi :)


So Ji Sub'un veliahtı olan Yoo Seung Ho 'yu sevmekle sevmemek arasında kaldım ben. Yıllardır bu değişmedi. Tamam sevimli, yakışıklı çocuk ama ne yapsa nerde oynasa izlerim dediğim biri değil. İzlemem de demiyorum ama bakın :P Kılıktan kılığa girdiği bu filmde de kendini bayağı bir göstermiş. Bir de hep gülsün bu çocuk gülmek çok yakışıyor buna <3



Tüm film boyu bu çocuk kimdi diye düşüne düşüne bir hal oldum. Halbuki Xuimin'i tanır, EXO 'da en çok onu severim <3 Bu yazıyı yazmadan önce araştırırken çarpıcı(!) gerçekle yüz yüze geldim.
Tarihi kıyafetler vs. çıkaramadım. (Formdan düşüyor muyum ne?)  Nasıl tatlış bi surat yaa... Film grubumuzdaki 10 yaşındaki çocuk anne bu kız mı diyince bi höyyt olmadım değil. :) Nalaka canım, değil mi ama???


Seo Ye Ji; ismini cismini bu filmle tanıdığımız hanımefendi yerine daha bilindik, film ortasında çıkagelen güzel kızın çok daha ünlü olup bizi vuahhh dedirtmesini umardım aslında. Hanımefendiyle ilgili bir diğer husus ise ses tonu. Minicik bedeninden bayağı bildiğiniz ahjumma sesi çıkıyor. Özellikle yapmadıysa eğer çok garip geldi bize.


Filmin tatlış çifti tontik ahjusshi ve her yerden aşina olduğumuz bu ahjummaydı. Ah bir de unutmadan Biblo General i söylemeden olmaz ^^ 





Aile içinde izlenebilir, eğlenceli eh bittabi biraz dram serpiştirilmiş Seondal filmini tavsiye ediyorum efendim. Konusuyla, oyuncularıyla, tarihi havasıyla seveceğiniz bir film olduğunu düşünüyorum.
Eh malumunuz eğlenceli film bulmak bu camiada pek rastlanır bir durum değil o yüzden kaçırmayın izleyin.
Sevgiler...

9 yorum:

  1. bu filmi ben de bu hafta izlemeyi düşünüyodum.çok güzel yorumlar var her yerde.
    ama caaaanım supercel'cim, bitanecik ruh ikizim... allaşkına yoo seung ho'ya nasıl so ji sub veliahtı dersin! ay bu çocuk bildiğin sevimsiz yaa. olur iş değil! benim gözümde biricik so ji sub'umun tek ve gerçek veliahtı kim woo bin'dir. karizması, sempatiklği, seksiliği ve ultra kemikli yüz yapısı olsun... başka veliaht tanımam.
    hahahha acayip panikle yazdım şu yorumu naaayırr nolamazz nidalarıyla görsen yani dalga geçersin benle ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten mi? hiçbirine de denk gelmedim iyi mi :D
      Ama ruh ikizimmm valla bunlar hep dış basının uydurması. Benim bi suçum yok. Koreliler öyle diyo hatta ve hatta sjs zamanında kendisi ysh benim veliahtım demişti. Şöyle de bir kanıt sunabilirim sana kendi klibinde oynatmıştı :P
      https://www.youtube.com/watch?v=8P1gt9AHJDc
      Yoksa tabii ki bizim gönlümüzde veliaht Woo Bin <3
      İlk duyduğumda ben de senin gibi olmuştum no problem ruh ikizim <3

      Sil
    2. klibi biliyorum bilmez miyim... ama o söylem sjs'un bi gafleti bence, yada sarhoşmuş hahahhahaha

      ya aslında itiraf etmeliyim, ben bu çocuğa sanırım missing you dizisinde bi gıcık oldum sonra da kurtulamadım etkisinden. demek ki kendisini bana sevdirecek bi dizisi olmamış daha hihihi :P
      bu arada bu klip de şarkı da çok güzeldir, park shin hye her zamanki gibi gıcık...

      Sil
    3. Bence de 😄 ya ben nerde gıciktim onu bile hatırlamıyorum ve Evet bi türlü sevdirmek bişeyini izleyemedim diyorum ya guzel seyler izliyorum ama tam böyle sevdim diyemiyorum.
      Şarkı güzeldi evet <3 park shin hye yi next Door da sevdim ben de ilginçtir 😄 ondan önce blog da nefret kuruyordum hahahah

      Sil
    4. bir antifan değilim, ama sevemiyorum da...
      gerçi son dizisi doctors da iyiydi yine az buçuk^^

      Sil
    5. Aynen 'artık' antifan değilim :D
      Yaa ben onu izlemedim güzel mi???

      Sil
    6. ya ben açıkçası özellikle eskiii dizilerden tanıdığımız kim rae won için izledim diziyi. o adamı seviyorum, farklı bi tarzı var diğer oyunculardan. o yüzden sevdim diziyi de. herkese göre pançik pançik bi dizi değil tabi ama bana hitap etti. yorumunu yazmıştım şurda bi ara fırsatın olursa bak istersen http://diaryofmelly.blogspot.com.tr/2016/09/izledim-doctors-yorumu.html

      ama az buçuk spoiler bulabilirsin, benim yorumlarım malum :)))))

      Sil
  2. Yoo Seung Hocuğumun bu filmini bekliyordum ben ama çıkmış bile unutmuşum gitmiş demek ama başrol kız olarak o kızı koydularsa üzülürüm :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. başrol kız diyemem ama o kız oynuyor evet :D
      ysh için izleyeceksen kesinlikle izle pişman etmez :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma