Fikri Mühim'den gelen güzellik; Breathe Right

burun bandı
Fikri Mühim araştırmalarını kim sevmez ki :)
Vakitsizlikten dolayı her ankete katılamasam da bu aralar anketlere katılmaya tekrar başladım.
Bir kaç hafta önce yapılan anket sonrasında Breathe Right Lavanta 'lı Burun Bandının ürün deneyimine katılmak için başvurumu yaptım ve bir iki gün önce de ürün paketi elime ulaştı.

Kutuyu açar açmaz lavanta kokusu resmen odayı kapladı diyebilirim. Abartmıyorum. Gerçekten sırf o koku bile mutlu etti beni :) İçerisinden çıkan 10 ayrı numuneyi konuya komşuya dağıttım bile. İçerisinden bir de uyku bandı çıktı. Ki... en sevdiğim şeylerden biridir.

Bu aralar burnum tıkanık olmadığı için ben henüz beklemedeyim. Etkisini tam görebilmek için özellikle yapıştırmadım geceleri. Ama dün gece babamı denek yapıp kullandırdım. Zaten gecenin bi yarısı kendisi geldi Selin Breathe Right burun bantları nerdeydi deneyelim diye. Yapıştırır yapıştırmaz ''Aaa kokulu bu'' dedi. Sürprizzz babacım :)

Bugün de babamı soru bombardımanına tuttum. Nasıl uyumana yardımcı oldu mu? Nefesini gerçekten açıyor mu? Lavanta kokusu hoşuna gitti mi diyerek...

İlk söylediği şey çalışma prensibinin işe yaradığı; burun kanatlarını yukarı doğru kaldırdığını hissettiğini bu sayede daha rahat ne fes aldığı oldu. Lavanta kokusunu ise uyanık kaldığı o kısa süre zarfında hissettiğini söyledi. Çünkü hemen uykuya dalmış :)

Benim en çok merak ettiğim şey ise; burun kanatlarına yapışan kısmın yapışkanının kaybolup olmadığıydı. Çünkü daha önce kullandığım markada bu sinir bozucu durumu yaşamıştım. Yapışkan kısmı burnumdan atıp duruyor sinirimi daha çok bozarak uykumun daha çok kaçmasına sebep oluyordu. Babam böyle bir durum olmadığını burun bandının sabah bile kımıldamamış olduğunu, bandı kendinin çıkardığını söyleyince sevindim. İlaç içermiyor oluşu da Lavanta kokusundan sonraki en sevimli özelliği bence. Akan vs bir durumu yok. Tertemiz.

Bundan sonra konuyu kendim kullandıktan sonra editleyeceğim. Kendi fikirlerimle sizinle buluşmaya can atıyorum :) İnsan burnu tıkansın diye umut eder mi ya :D

Sizler de Fikri Mühim 'e üye olup ürün denemelerine katılabilirsiniz. Siteye bir göz atın derim ^^

Fikri Mühim instagram hesabı @fikrimuhim
Breathe Right instagram hesabı @breatherightr
Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma