Secret / Secret Love (2013)

Secret love

İntikam konulu dramaların listesi yapılsa top 5 e adını yazdırırdı. Bu sene izlediğim durağan dramaların içinde belki de en sağlamıydı. Bölümleri tamamlandı ve sonunda izleme fırsatı buldum. Kaliteli yapım arayanlar için biçilmiş kaftan.
Konusundan çok bahsetmek istemiyorum zira ne kadar az şey bilirseniz dizi o kadar keyifli izleniyor.
O yüzden oyuncularına kısaca bir değineceğim. 

Yoo Jung


 Hwang  Eum Jung (Yoo Jung) istisnasız her bölüm ağladı. Çoğu yerde siz de kendinizi kaptırıyorsunuz. 'Yüzü bi güleydi yahu yazık kıza' diye diye izledim. Yalnız aşırı kilo vermiş yanakları içine göçmüş resmen bu da (pek anlamam ama) bence estetikli yüzünün ekranda çok kötü çıkmasına sebep olmuş. Bu da yer yer rahatsız etti beni açıkçası.





Jo Min Hyuk

Ji Sung (Jo Min Hyuk) bu adam Protect the Boss dizisinde bu kadar yakışıklı bu kadar çekici değildi sanki. Evlilik yaramış :) Diziyi kat kat güzelleştiren bir faktördü benim için ^^ Secret'taki oyunculuğunu çok beğendim. Belki buradaki karakterinden kaynaklıdır bilemiyorum ama bence yine de en iyi oynadıklarındandı bu karakter.



An Do Hoon


Bae So Bin (An Do Hoon) yıllardır Kore dizisi izliyorum böyle pislik böyle adi bir yan erkek karakter görmedim. Bundan sonra da görmek istemiyorum. Özellikle de Bae Soo Bin'i. Ama hakkını yemeyeyim pislik rolleri de çok iyi oynuyor. İyiyi oynadı mı tuhaf geliyor artık :D





Shin Se Yeon



Lee Da Hee (Shin Se Yeon) yazıktı bu kıza yıllardır seviyormuş. Çok içlendim bu karaktere izlerken ama keşke daha ılımlı bir karakter olsaydı her şeyi yaşayarak öğreneceğim diye inat etmeseydi. Dizide giydiği kıyafetler de genel olarak güzeldi. Yan bayan oyuncular ne kadar iyi giyinse başroller o kadar rezalet giyiniyor. Alıştım ben artık :P





Choi Gwang Soo

Ve benim için dizinin favori karakteri Choi Woong (Choi Gwang Soo) ne çekti Min Hyuk'tan. Gel Gwang Soo, git Gwang Soo, onu bul Gwang Soo, bunu getir Gwang Soo, şunu yap Gwang Soo. Bu meziyetlerinin yanında işverenine çok sadık ve çok tatlı bir karakterdi. 








Dizide dikkat ettiğim, gözüme hoş görünen bir kaç sahneyi paylaşmak istiyorum. Spoiler içerebileceğinden izlediyseniz bakmanızı tavsiye ederim :)

Bu banka gitmek istiyorum ben. Ne kadar güzel bir yer orası yahu *.*
Secret love

Ve Ta-da bu kitabın ne olduğunu öğrendim.
Bilmek isteyenler varsa kitap 'La vie devant soi' Türkçesi 'Onca yoksulluk varken'.
La vie Devant Soi


Bu sahnedeki back hug çok içtendi. Ji Sung farkı :P

Çok ağlamalı bir sahne de buydu.




Sevgiler...



4 yorum:

  1. Çok güzel diziydi. Ya da en güzel yılın dizisi budur bence ^^ Ayrıca son gif için diyeceğim şudur ki Trafikte en havalı yürüyüşü yapan kadın. Sonu da güzeldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet diziye yakışır bir final yapmışlar :) Ben de bir çırpıda bitirdim ve evet yılın dizisi benim için de bu tarz için :D

      Sil
  2. Ben de çok beğendim diziyi banka bayıldım ayrıca sarılma sahnesi de cidden harikaydı keşke 20 bölüm olaydı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya 20 bölüm yaptılar mı da diziye hep yazık oluyo en ideali 16 bence :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma