Her Lovely Heels


Ufacık tefecik içi dolu Jong Hyun'cuk bir mini dizi izleyip geldim. 
Konu olarak hoş ama işleniş bakımından tatmin edici değildi. Mini dizi bu ne bekliyordun dediğinizi duyar gibiyim. Haklısınız ama insan bu afişi gördükten sonra beklentileri hayli yüksek oluyor.

Aşk dörtgeniyle yer yer klişe yer yer içinizi ısıtan romantik sahneleriyle izlettiriyor kendini. Zaten bölümler 15 maksimum 20 dakikadan oluştuğu için bir iki günde bitirebileceğiniz bir dizi.






Dating Agency: Cyrano dizisinde izlediğimde uzun saç çok cool göstermiş çocuğu diye söylendiğim ama maalesef orada hafızamda yer edinememiş olan Hong Jong Hyun'u ben çok sevdim. Sırf onun hatırına bile izleyebilirsiniz.
Başka dizilerde de görmeyi çok isterim.






her lovely heels
Han Seung Hyun

kore dizileri
Moon Geun Young

Diziyi izlerken size de aynı his oldu mu bilmiyorum ama Han Seung Hyun'u şaşı kızımız Moon Geun Young 'a benzettim sürekli. 
Ama maalesef Han Seugn Hyun 'u pek sevemedim. Zaten şarkıcıymış da şarkıcı kızları hiç gözüm tutmaz benim :P Başka bi yerde de oynamasını istemiyorum yetkililere duyurulur. 







Yoon Jong Hoon 'u böyle sevimlilik abidesi bir çocuğu kim kötü adam yapmayı kim akıl etmiş merak ediyorum. Kıyamam ben buna kötü rol vermeye ^^ Zaten yapımdan mı kaynaklı yoksa kendisi de kötü adama uygun değilim ben diye düşündü bilmiyorum ama bir eğretilik vardı üzerinde. Emergency Couple dizisinde ne kadar da tatlıydı halbuki :)





Dizimiz topuklu ayakkabıyla ilintili bir hikaye olduğundan her bölüm başrol kızımın giydiği topuklu ayakkabıyı görüyorsunuz. Final bölümünde de ayakkabılarla yapılan hikaye çok sevimliydi.  Romantik olsun izliyim hemen bitsin diye bir düşünceniz varsa izleyin derim ama çok fazla da beklentiniz olmasın ^^

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma