Hot Young Bloods (2014)


Hot Young Bloods filminin yazısıyla hepinize merhaba :)
Uzun zamandır izlemek için bekletiyordum bu filmi. Sonunda izledim ve bu keyifli filmin yazısını yazıp, hâlâ izlemediyseniz sizlere de tavsiye etmeye geldim.

Aile problemleriyle uğraşan liseli gençlerimiz bir de aşk meşk işlerine bulaşıp sorunlarını ikiye katlamayı ihmal etmiyorlar. Lisenin playboyu Joong Gil (Lee Jong Suk) okuduğu okulun tüm kızlarıyla flört etmeyi aklına koymuştur. Ta ki okula yeni gelen güzel kızı görene kadar.

Young Sook ise okulun kız çetesinin ele başı. Ve Joong Gil 'e kafayı takmış durumda. Onu seven belalı Gwang Sik'i de unutmamak gerek tabii.
Kibar çocuğumuz Joong Gil Young Sook ve onun belalısının arasında ne  kadar dayanabilecek sizce?

Erkek başrolde çoğunuzun tanıdığı ve sevdiği benim ise pek hoşlaşmadığım Lee Jong Suk var. Kendisini tanıdığımdan beri full estetikli olduğunu sandığım için şimdiye kadar gıcık oluyordum ama sıfır estetikliymiş çocuk günahını almışım. Her neyse bu filmle birlikte birazcık da olsa sevdiğimi itiraf etmem gerek. 


Hanım başrol oyuncumuz ise A Werewolf Boy / Kurt Çocuk filminden tanıdığımız Park Bo Young.
Bu filmde ise hanım kızlığını bir kenara bırakmış ve okulun belalı kızı olmuş. Yakışmış sevdik biz ^^ Filmin güzel kızından da daha güzeldi hem.


Bu da sevmediğim okula yeni gelen güzel kız 


...ve Young Sook 'a kafayı takmış olan Gwang Sik.

Kıyafetlerden de anlayabileceğiniz üzere film geçmişte geçiyor. 1980'lerde. Geçmişte geçen filmlerin büyüsü bu filmi de etkisi altına almış bence. Bol eğlence biraz da dram barındıran Hot Young Bloods 'ı izlemenizi öneririm. Hazır okullar da tatile giriyorken kendinizi ödüllendirebilirsiniz diye düşünüyorum ^^

Filmin fragmanını da şuraya ekleyeyim aramayın boşuna :)



Sevgiler...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma