Trnd 'den gelen güzellik; Bepanthol

Yanılmıyorsam 2 hafta önceydi Trnd sitesinden 1000 kişinin kabul edileceği Bepanthol kampanyasına katılmayı  kabul edip etmiyor muyum diye bir mail gelmişti. Böyle güzel bir kampanyaya neden katılmayayım diyip kabul ettim elbette.
Daha sonra arkadaşlarıma gelen onay maili bana gelmeyince epey üzülmüş ve duruma da bozulmuştum.
Ertesi gün gelen sürpriz bir kargoyla uyandım. Nereden, kimden bu paket derken açtım bir de ne göreyim bir sürü Bepanthol krem bir arada. Resmini altta görebilirsiniz ^^

Bu çanta boy minik kremler arkadaşlarımın ve tanıdıklarımın ciltlerinin hem yazın hem de kışın yumuşacık olmasına yardımcı olacak. Nereden mi biliyorum. Yazın güneşten yanan cildimin hararetini Bepanthol ile dindirmiştim de oradan. Kış için ise daha uygun bir krem düşünemiyorum. 

Bu proje için Bayer 'e ve Trnd 'ye çok teşekkürler.


Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma