Another Miss Oh (2016)

또 오해영
Merhabalar sevgili takipçilerim. Uzun zaman oldu görüşmeyeli. Belli bir süre blogumla ilgilenemeyeceğimi biliyordum ama ülkemizin başına gelen talihsizlikler yüzünden son zamanlarda bloga yazı yazmak bile zor geldi açıkçası. Neyse ki Allah ülkemizin birlik ve beraberliğinin bozulmasına izin vermedi ve şuan sizlere bu satırlarla ulaşabiliyorum. Allah ülkemizin yardımcısı olsun, bundan sonra böyle kötü günler yaşatmasın inşallah diyip yazıma başlamak istiyorum. 

Son yazımı yayınlayalı bir ay olmuş. Kışın izleyemediğim ve merak ettiğim bazı dizileri izliyorum şu sıralar. İlk bitirdiğim Another Miss Oh oldu. Konusunu araştırıp izlemeyi sevmediğim için direkt başlamıştım izlemeye. İzledikçe ilginç geldi ve yarım bırakmadım. Yeyyy!

Aslında yazıya 'Bu blogger Lee Pil Mo hayranıdır! ' diyerek giriş yapmak vardı ya... Biz ne zaman Lee Pil Mo 'yu romantik komedide esas adam olarak izleyeceğiz. Yapımcılara da seslendiğime göre yazıma devam edebilirim sanırım.

kore dizileri
Her şey iyi güzel de bu dizi büyük bir sihri bozdu ama yaa! 
Tüm o sesler... Yani... Hepsi mi stüdyo işiymiş. Vay canına!..
Benim için dizinin en can alıcı noktası buydu. Evet. Ne yapabilirim. Sese, müziğe olan merakım konuya olan merakımdan üste çıktı. Bizim dizi/filmlerdeki ses içeriklerimiz de böyle mi hazırlanıyor, onlarda bu sektör nasıl işliyor çok merak ettim. Bir ara bu konuyla ilgili detaylı yazı hazırlamalıyım.

kore dizileri uyarlamaları


Çok sevgili beybem @eskaymak 'ın yıllar önce dilinden düşürmediği Eric oynuyormuş meğersem.  Her ne kadar Que Sera Sera dizisinden tanısam da -ki diziyi izlemedim bu şekil bir tanışıklık bizimki- kendisini pek sevmezdim ama bu diziyle biraz biraz ısındım diyebilirim. 



Kore dizileri



Miss Oh 'u canlandıran Seo Hyun Jin 'i de hiç izlememişim. Oyunculuğunu beğendim. Benim için sıkıntı yok sevgili yapımcı ve yönetmen efendiler. Bu hanım kızı başka başka yerlerde oynatabilirsiniz ^^



lee pil mo


Benim için dizinin en tanıdık hatta tek tanıdık siması Kim Ji Suk. Esas oğlanın kankisi rolünde izlediğimiz bu adamın zamanında ben bir dizisini çevirmiştim. O zamandan beri pek severim her yerde oynasın. <3






Dizinin fantastikten hallice konusu diziyi izlettiren 2. etkendi. Ama bana kalırsa dizi için 18 bölüm gereksizdi. Bazı zamanlar bıraksam mı acaba dediğim yerlerde hem esas adamın işi hem de fantastiğimsi konusunu sona nasıl bağlayacaklar acaba diyerek izledim. 

Dizide kimseye gıcık olamadığınız bir ortam hakim. 2. adama tam kızacağım yahu buna da yazık diyorum. 2. Kadına ayy ne gıcık bile diyemeden bitti dizi. Herkes iyi, herkesin kendince sebepleri var. Kimse pislik olsun diye kötülük yapmıyor. Yanı sıra esas karakterlerin yakınları da çok sevimli. Bu açıdan diğer dizilerden birazcık ayrıldığını söyleyebilirim. Böyle yazılması hoşuma gitti. Kimse kötülük yapmasın <3
another miss oh gif

Biraz körelmişim mi ne bir ay ara verince böyle mi oluyormuş. :/ Bundan sonra blogumu boşlamamak istiyorum umarım yazım hoşunuza gitmiştir. Ben pek verimli bulmadım sanki. Bu çok sızlanmalı yazımın sonuna geldim. Sevgiyle, barışla kalın ^^


2 yorum:

  1. Güzel güzel ben beğendim de diziydi filmdi izlemediğim için biraz fazlaca konunun dışında kalıyorum o kadar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) yaa çok teşekkür ederim. Bi Blogger işte böyle şeylerle feci gaza gelir 😄
      İzlenecek daha güzel diziler var diye düşünüyorum sevgili yağmur o yüzden vaktin kısıtlı ve izleyecek birşey ararsan vaktini bununla harcama derim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma