Senden Önce Ben

Jojo moyes

Senden Önce Ben bu yıl çok konuşulan bir kitap olduğu için okumadan önce epey tereddüt ettim. Daha öncesinde Bukre'yle yaşamış olduğum hayal kırıklığını anlatmıştım. Yine aynısı olur diye beklentisiz okumaya başladım kitabı. Neyse ki kitap çok hoşuma gitti. Yazarın üslubunu sevdim. Kitabın akıcılığı beni yazarın diğer kitabı 'Sevgilimden Son Mektup' u okumaya teşvik etti. :)

Hikayeyi bilmeden okuduğum için baha daha çok keyif vermişti. Yine de konusuna değinmek istiyorum.
Hikaye Will'in etrafında dönüyor çünkü Will yıllar önce geçirdiği trafik kazası sonrasında vücuduna hükmedemez hale geliyor. Yaşamak için güç bulamadığı dönemlerde ailesi Will için neşe kaynağı olabilecek birini, Lou 'yu işe alıyorlar. Çok fazla yazmak istemiyorum genel konusu böyle kitabın.

Bu konu bana epey tanıdık geldi. Nereden diyecek olursanız, aylar önce Sevgili Günlük 'ün yazdığı yazıyı okuduktan sonra izlediğim bir Hint filmi olan; Guzaarish.

Guzaarish ve Senden Önce Ben'i kıyaslarsam, olayların detayları haricinde her şey neredeyse aynı. 
Guzaarish 'de sihirbaz olan Ethan gösterisi sırasında başına gelen bir olay yüzünden yatağa bağlı bir hasta oluyor. Sofia ise Ethan'ın hemşireliğini ve bakımını üstlenen kişi. Aralarındaki ilişkinin belli bir adı olmasa da içten içe birbirlerine aşkla bağlılar.

 Kitabı okurken Will gözümde (Ethan) Hrithik Roshan, Lou ise (Sofia) Aishwarya Rai olmuştu artık.

Hrithik roshan

Kitabın filmi çıkar mı bilmiyorum ama çıkana kadar size aynı duyguları hissettirebilecektir Guzaarish. 
Kitabı da filmi de okumanızı ve izlemenizi tavsiye ederim.
Sizlerin de benim gibi keyifle okuyup izleyeceğinizden şüphem yok.

Sevgiler...

2 yorum:

  1. pegasusa gıcığım var korsan mı alsam :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neden ki? :D Ödünç alabileceğin kimse de mi yok? Kitabı kaçırmanı istemem ^^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma