Sungmin Evleniyor!

Bugünleri de görecekmişiz ELF'ler. Tanıdığım sevdiğim ilk K-Pop grubudur Super Junior. Sungmin 'i çok tanımasam da bu haberi duyduğumda içimden bir şeyler kopmadı değil. Sungmin ve müstakbel zevcesi hanım kızımıza şimdiden mutluluklar diliyorum. ( Tebriğime karşılık Sungmin'den hemen teşekkür maili alacağımdan eminim kkk )

Siz fark ettiniz mi bilmiyorum ama benim asıl dikkatimi çeken şey düğün davetiyesi. 
Davetiyenin esin kaynağı Kore sinemasında adı gibi klasikleşmiş The Classic filminin afişi.
İnternette aradım ama bununla ilgili bilgiye rastlayamadım.
Bana mı öyle geldi yoksa gerçekten film afişinden mi esinlenilmiş bilmiyorum ama Sungmin'in yeri bundan sonra bende ayrıdır ^^ Bu saatten sonra yeri ayrı olsa kaç yazar ama olsun.

aşk filmidüğün davetiyesi
                 
Hatta afiş ve davetiyenin sol tarafındaki yazının fontu bile aynı :)
İkizim Safiye sağ olsun yazıların anlamlarını bulmaya çalıştı benim için. Çıkan sonuç ise film afişinde Korece 'klasik', davetiyede ise düğüne eşlik edin / düğün davetiyesi gibi bir şeyler olabilir.
The Classic zaafımdan dolayı davetiyeyi görür görmez içim gitti.
Umarım benim anladığım gibidir değilse de biri bunu yapmalı :D

Kitap çekilişim için TIK.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma