Çığlık - Becca Fitzpatrick

hush hush
Fısıltı yazımda seriyle ilgili ilk gözlemlerimi paylaşmıştım. Serinin 2. kitabı olan Çığlık ile ilgili görüşlerime geldi sıra ^^
Fısıltı 'da aradığımı Çığlık 'ta bulabilirim sandım ama yanılmışım hem de fena halde. Maalesef ki gençler bu kitap beni Fısıltı'dan daha çok baydı. Neden olduğunu anlayamadım daha önce fantastik kitap okumadım o yüzden desem o da değil okumuşluğum var. İte kaka okudum resmen kitabı.

Önceki yazımda da bahsetmiştim sanırım beklentilerimi bloggerlar ve kitap yorumlayan arkadaşlar fazla yükselmiş olmalılar.

Esas konuyu bu kitapta bile tamamen oturtamadım. Nefil nedir Baş Melek kimdir vs. Yardımcı olabilecek bir okursanız eğer yorumu aşağıya bırakın lütfen. ^^

Söylemezsem içimde kalacak en önemli konu ise hikayenin 'love story' bölümünü bu kitapta mahvetmişler. Karakterler ilk sayfalar haricinde neredeyse bir araya gelemediler bile. Bunun tüm kitap boyu sürmesi de beni kitaptan soğutan başka bir neden.

Aslında bakacak olursanız serinin filmini izlemeyi kitabını okumaktan daha çok isterim. Daha önce de ifade ettiğim gibi konu olarak güzel ama işlenişinde sıkıntı var gibi geldi bana. İnternette serinin filminin çıkacağı dedikoduları çığ gibi büyümüş olsa da yazar internet sitesinde dedikodulara son noktayı koymuş. Yazarın kendi yazdığı açıklamayı çevirdim alttan okuyabilirsiniz.

 '' Merhaba millet,
Hush Hush filmine olan desteğiniz için teşekkür etmek isterim. Bu projeye olan sevginiz ve tutkunuz inanılmaz. Bununla birlikte film ile ilgili sizinle paylaşmak istediğim haberlerim var. Maalesef bu haberler duymak istediğiniz haberler değil. Şu an Hush Hush'ın filmi ile ilerlemek için doğru zaman değil ve LD şirketiyle film seçeneği belirlenmedi. Bu yüzden büyük hayal kırıklığına uğrayacağınızı biliyorum. Nora ve Patch için doğru kararı vereceğime güvenmenizi umuyorum. Filmin gelecekte çekilmeyeceğini söylemiyorum ancak şu an değil. 
Tekrar teşekkürler,
Becca  ''

Bu seriyi EsKaymak ile okuduğumu Fısıltı yazımda belirtmiştim. Onun görüşlerini okumak için TIK. 


Sevgiler...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma