Who Are You: School 2015

Sıcağı sıcağına bitirip geldim. School 2013 ü de izlemiştim ama yorumunu yapmak kısmet olmadı. Şöyle bir baktığımda School 2015, 2013 ü geçmiş diyebilirim. Elbette ki Kim Woo Bin ve Lee Jong Suk faktörlerini hesaba katmıyorum.

Hali hazırda diziyi izlemeyen kimsenin kalmadığını var sayıyorum. Ve yazımı ona göre yazacağım. School 2015 in konusu 13'e göre çok daha iyiydi. School serisinin daha önce yayınlanmış olanlarını bilmiyorum ama 2013 konu bakımından biraz vasattı ve oyuncuları için kendini izleten, çoğu yerde sıkan bir diziydi. 2015 için bunları asla söyleyemem. Öncelikle konu bakımından merak uyandırıcı olması bölümleri üst üste izlemenize olanak sağlıyor.

Yaş aralığı olarak daha genç kesime hitap ediyor oluşu benim diziyi izlememe engel olmadı. Dediğim gibi konusunun ilgi çekiciliği çocukların liseli oluşlarının üzerini örtüyor diyebilirim.

Kim So Hyun 'u daha önce ufak tefek rollerde gördüm. Bu diziyle anladım ki geleceğin Park Shin Hye 'si olma yolunda emin adımlarla yürüyor. Hem oyunculuğu güzel hem kendisi. Estetiği var mı diye araştırdım, bulamadım. 16 yaşındayken bu haldeyse büyüyünce nolur bu kız :O

Oyuncuların seçimi yerinde olmuş ancak erkek başrol neydi ya. Okuyanlardan onu seven varsa kusura bakmasın ama hiç başrol havası yoktu. Rolü Zaten Sungjae 'nin yanında da epey sönük kalmıştı. Sungjae sanki kendini oynuyormuşçasına içten ve sevimliydi. O da Plus Nine Boys dizisinde de böyle değildi mesela.


Herkes bir yana Lee Pil Mo bir yana ❤️ Bu adam her dizisinde bu kadar tatlı ve havalı olmayı nasıl başarıyor yahu ^^
 Resmen akıllara şu soruyu getiriyor; Böyle matematik öğretmenimiz vardı da biz mi matematiği sevmedik? Kendisini Pinokyo dizisinde de herkesin üzerinde tutmuştum.  Gerek ses tonu gerekse tavırları olsun seviyorum bu adamı ya ❤️.❤️
Yapımcılara buradan seslenmek istiyorum. Acilen romantik komedide başrol verin Lee Pil Mo 'ya valla çok iyi oynar.

Senarist adeta istediğim couple ı bir araya getirmemek için yemin etmiş gibiydi. Şu ikili bir araya gelsin istedim. Çok mu şey istedim -_- Gong Tae Kwang her üzüldüğünde Lee Eun Bi 'ye söylendim durdum. Lee Eun Bi 'ye yazık dedik acıdık ama böyle tatlış çocuk reddedilir mi ya. Ablasının sevdiğine yazdığı gün bitti benim için. Go Eun Byul 'ü diğerinden daha çok sevdim. Suratsız, soğuk nevalenin tekiydi ama arkasından iş çevirmedi kardeşinin.
Her neyse biz o arada bol bol Gong Tae Kwang sahnesi gördük ya o da yeter.

Beklediklerim çift olamayacaksa ben de bu ikisini favori couple ım ilan ederim :)

Dizinin beklenen sahnesi benim için buydu işte. Alıcaksın o kızın saçını başını yolacaksın diye izledik hepimiz. İnkâr etmeyin sakın ^^ 

İzlerken benden öncen izleyen arkadaşlarımla sohbet ettiğimde sonunun bazı arkadaşlarımı tatmin etmediğini öğrendim ama bence sonu güzel bağlanmıştı. Ayrıca vermek istediği mesajı gerek dizinin içinde gerekse son bölümünde verebildiğini umuyorum. Akıcı, sevimli, romantikli bir şeyler arıyorsanız School 2015 'i izlemenizi öneririm.

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma