Kafkas'la Zaman Yolculuğu

Hüsran... Gerçekten hüsrana uğradım. 
Çocukluğum Bursa 'da geçtiği için kestane şekeri bizim için yoldan gelen misafirin getirdiği bir tatlı değildi. Gider mağazadan alıp yerdin. Ne güzel olurdu tadı. Mutlu ederdi insanı.

Yıllardır yememiştim kestane şekerini şimdilerde ise uzaklıktan değil fiyatından dolayı yiyemiyoruz ya neyse...


Yakın zamanlarda yolumuz Bursa 'ya düştü. Bir anda çocukluğumda yediğimiz kestane şekeri düştü aklıma ve dönüş yolunda Kafkas mağazasına girdik. Tane kestane şekerleri pahalı olduğundan yukarıda gördüğünüz külahımsı içi kestane şekeriyle dolu olan tatlıyı aldık. Yalnız bilmeyenler için belirtmek isterim. Güllüoğlu baklavada neyse Kafkas kestane şekerinde odur.



Neyse yukarıda görmüş olduğunuz külahımsı kestane şekerinden aldık. Eskiden hatırladığım kadarıyla içi bol kestane dolu bir tatlıydı. Ancak yediğimizde ne görelim yarısının yarısı kadarı kestane şekeriyle doluydu geriye kalan kısmı pekmezimsi bir kremayla doldurulmuştu. Hani eşit şekilde de dağıtılmamış. Olan kestane en üste konmuş gerisi ne olduğunu anlayamadığım kremayla doldurulmuş.
Bir kaç resim ekleyeyim de beni daha iyi anlayabilin.

Şu gördüğünüz ufak parça kadar olan kısımda kestane şekeri vardı geri kalanı o pekmezimsi şeyden. -_-

Aldatılmış hissettim kendimi. Gerçekten. Çünkü kestane şekeri çocukluğumdu, anılarımdı... Tamam abartmış olabilirim biraz ama gerçekten hayal kırıklığına uğradım. İnternet sitesinde yazılana göre  %44 kestane şekeri diyor sanırım bir 4 fazla gelmiş :/

Kafkas şekerleme 'ye buradan üzüntülerimi bildirmek istedim. En azından kestane şekeri çikolata külahının içine eşit şekilde paylaştırılırsa daha az kandırılmış hissederdim. Belki sesim yetkili birilerine ulaşır da bu durumu düzeltip biz müşterilerin daha memnun olmasını isterler.

Sevgiler...

5 yorum:

  1. üzüldüm, çünkü benim içinde kafkasın kestane şekerinin yeri bir ayrıdır. hele ki gondol olan ... sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu denemedim ama kestane şekeri bayağı var gibi duruyor üstünde. Bir denemek lazım ^^

      Sil
  2. Ortasına bölünmş ufacık kestane koyup diğerlerini doldurup bundan az almalarını sağlıyorlar. Vay çakallar diyesi geliyor insanın ama kafkasdan ben de kestane sevmeme rağmen yemiştim ancak güzel gibiydi. Galiba bunlardan yemediğimiz için ön yargısız yaklaşabildim. Faydalı bir yazı olmuş elinize sağlık. Hayattaki incelikler gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Gerçekten Harcamayı azaltalım demişler ama firmaya zarar veriyor böyle de :/
      Biz bol bol kestane şekeri istiyoruz :D

      Sil
  3. Bloğumda ödüllü blog keşif etkinliği var beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma