One More Happy Ending (2016)

Aylar sonra dizi izlemenin keyfi başkaymış. İyi Kız kitabının yorumunda anlattığımın hemen hemen aynısını bu diziyi izlerken de yaşadım :) Büyük bir açlıkla 3 4 gün gibi kısa bir sürede bitirdim diziyi. Beni bilen bilir genelde 13. bölüm sendromuna kapılıp yarım bıraktığım çok fazla dizi vardır. Neyse ki bu kervana girmeyi ucundan kurtardı One More Happy Ending.

Ne konusuna ne de oyuncu kadrosuna bakmadım başlamadan önce o yüzden herşey sürprizdi benim için. :) Uzun süre bir şey izlememenin verdiği açlık mı dersiniz yoksa dizinin güzelliği mi bilemem ama eğlenerek izledim. Sıkıldığım yerler olmadı değil ancak birden fazla hikaye olması yarıda bırakmamam için bir neden oldu.

Jang Na Ra 'yı herkes sevmez ama ben kendime çok benzettiğim için (minyon tipli olma bakımından) kendisini severim. Özellikle Fated to Love You 'dan sonra oyunculuğuna bakış açımı bir hayli değiştirdi. Üzerinden çok zaman geçti farkındayım ama sanırım o diziden sonra izlediğim (bitirebildiğim) ilk dizisi bu oldu. 

Yalnız hiçbir ikinci erkek başrole bu kadar gıcık olduğumu hatırlamıyorum. Kızları peşinden koşturan tatlışlığı ve yakışıklılığı hiç yoktu bana göre. Karakterindeki bazı şeyler de uyuz etti beni. Halbuki ben 2. erkek başrollerin birer prens olduğunu düşünen bir insanım <3

Bunların haricinde en çok dikkatimi çeken şey de Yoo In Na 'nın stiliydi. 3 tane bakımlı arkadaşın içinde olup da nasıl bir tanesi bile hadi seni bir kuaföre götürelim demez ve kendi haline bırakır. Tamam böyle de güzel, tatlı bana kalırsa ama Kore gibi bir ülkede bu kızı kaale almazlar :D Saç düzleştirmek, makyaj yapmak, stil giyinmek gibi gerçekler var bu dünyada. Hele ki Kore gibi güzelliğin elitlik simgesi olduğu bir ülkede... Üzüldüm valla haline -_-

Ve dizinin sürprizi Conan O'Brien :)


Aşka, ilişkilere ve evlilliğe bakış açınızı sorgulatan cinsten bir dizi. Eğlenceli ve bol karakterli dizileri seviyorsanız kaçırmayın. ^^

Sevgiler...

4 yorum:

  1. ay benim enn en en sevdiğim oyuncu jung kyong ho ar burda ondan tek kelime bahsetmemişsin aşkolsun hihihihi
    kyung ho'yu izlemek o kadar zevk veriyo ki bana bi çırpıda izlemiştim ben de. ikinci erkek gıcıktı dimi? aşık mı değil mi ne ayak anlaşılmayan bi tip. en bi itici!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Orta halli olduğu için bahsetmedim ondan ya çok sevsem methiyeler dizerim biliyorsun :D Ama onu izlediğim en tatlı rolü buydu :)
      Çoook gıcıktı hem deee...

      Sil
    2. en tatlı mı? falling for innocence izlemedin mi sevgili ruh ikizim? orda tam bir bal böceği kendisi^^ hihihihihihi

      Sil
    3. İzlememişim valla :) bu aralar pek bişey izlemediğim için dizi güzelse listeye alayım :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma