Çekiliş Sonucu

 1 aydır devam eden Kayıp Ruh Yitik Beden kitabının çekilişi dün gece nihayete ermişti. Birazcık geç yapmakla birlikte az önce çekilişi tamamladım ve şimdi de kazananları açıklayacağım. 

Çekilişi Random.org aracılığıyla belirledim. 26 Kişinin katıldığı çekilişte toplam 64 hak oldu. Herkese çok teşekkür ederim hem ilk çekilişimde beni yalnız bırakmadığınız hem de güzel dilekleriniz için.

İlk kazanan 59. sıradaki Düda isimli kullanıcı


2. kişi ise 34. sıradaki Zeynep kb. oldu.


Ben Kayıp Ruh Yitik Beden 'i çok beğenmiştim. Umarım kitabı kazanan arkadaşlarım da benim kadar beğenirler. 

Kazanan arkadaşlar 3 gün içerisinde iletişim bilgilerini (isim soyisim, cep telefonu numarası ve adres) supercel.sln@gmail.com adresine mail atsınlar lütfen. Aksi taktirde çekilişi yenilemek zorunda kalacağım.

Çekiliş için ELF Yayınlarına desteğinden dolayı çok teşekkür ederim. 


Benim için çok farklı bir deneyim oldu bu çekiliş olayı. Başka bir çekilişte görüşmek üzere.

9 yorum:

  1. Yine mi gol değil nalet girsin bu işe :D şaka bir yana kazananlar tebrikler umarım severek okursunuz :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bi sen bi ben zaten çekiliş mağduruyuz :D

      Sil
  2. Aman tanrım! Sonunda seytanin bacagini kirdim cok ama cok tesekkurler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tekrar tebrik ederim. Bilgilerinizi yayınevine yolladım. Umarım en kısa zamanda kitabınız elinize geçer. Keyifli okumalar şimdiden ^^

      Sil
    2. Tebrik ederim. Bizim yerimize de okuyun e mi ? :D

      Sil
  3. Teşekkürler çok sevindim :) bilgilerimi yolladım ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Nuray
      Tebrikler Düda :)

      Sil
    2. Tekrar tebrik ederim. Bilgilerinizi yayınevine ulaştırdım en kısa zamanda kitaplarınızın elinize ulaşmasını umuyorum ^^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma