L’Oréal Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu Artık Türkiye’de !



Türkiye’de satışına yeni başlanılan ve kısa sürede birçok bloggerın favori ürün listesine gireceğinden emin olduğum L’Oréal Kusursuz Temizleme Suyunu ilk benden duyun istedim. Yabancı bloggerların övgüyle bahsettikleri bu ürünün, uygun fiyatıyla ülkemizde de satışa sunulmuş olması gerçekten sevindirici.

L’Oréal Paris’in Micellar Water geleneğini marketler ve parfümerilerden de elde etmemizi sağladığı bu ürünün en güzel özelliklerinden biri, göz ve yüz makyajını ovuşturmaya gerek kalmadan hassas bir şekilde çıkarırken tonik etkisiyle de cilde bakım yapıyor olması. O yüzden, seyahat esnasında, ayrı ayrı 3 ürün taşımak yerine tek ürünle tüm tatilimi geçirmeyi planlıyorum.

L’Oréal Makyaj temizleme suyunu yaklaşık bir haftadır kullanıyorum. Özellikle göz makyajı çıkarmada çok başarılı olduğunu söyleyebilirim. 3 kat uyguladığım rimeli hiç uğraştırmadan kolayca çıkarıyor. Ayrıca, mıknatıs etkisiyle temizlediği için, yağlı ürünlerde olduğu gibi rimel göz çevresine dağılmıyor.

Göz makyajımı temizledikten sonra, temiz bir pamuğa bir miktar ürün alıp, yüz ve boyun bölgeme uyguluyorum. Böylece hem yüz makyajımı çıkarmış hem de cildimin bakımını kolaylıkla tamamlamış oluyorum. Ürün cilt de yapış yapış bir his bırakmadığından durulamanıza da gerek kalmıyor.

Ürünü tekrar alır mısın diye sorarsanız, evet kesinlikle alırım. Hatta fiyatıyla kalitesiyle beni bu derece memnun eden bir ürün bulmuşken bundan sonra başka bir temizleyiciye ihtiyaç duyacağımı hiç sanmıyorum.

Bu içerik pinkyfashionbeauty.blogspot.com tarafından hazırlanmıştır.

Bir bumads advertorial içeriğidir.

Summer Days ~ LG XNote 6.Bölüm

Aşk üçgenli reklam filmi geldi...
Bu bölümü ben pek sevmedim pek bi depresif geldi :P 
Yine de beyazlar içindeki Hyun Bin yabana atılmaz değil mi ama???
Keyifli seyirler dileriz 



Summer Days ~ LG XNote 5.Bölüm

Reklam filminin en romantik bölümü *.*
Hyun Bin ve Shin Min Ah romantik bir dizi/filmde oynasalar nasıl olurdu, işte böyle.
Çok mu çok yakışmışlar be -_-"


Hepili de Bört Dey Tuu yuuu~~~~

Not : Bu yazı blog sahibinin izni, dışında yazılmıştır. Tamamen yasa dışıdır falan filan :D


BEYBEEE DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUUUNN!!!
İYİ DOĞDUUUNN!!!
Sonra iyi ki beni msn ye ekledin, ardından iyi ki telefon numaramı istedin :D İyi ki arkadaş olduk. Bu İyi ki ler uzayacak :D Çok seviyoz kız seni biz :D Gözden ırak, gönülden de ırak olurmuş lafını çürüttük biz seninle :D Mesafelere rağmen ne kadar da yakın olduğumuzu gösterdik. Sen benim uzaktaki kız kardeşimsin ♥ Nazımı çeken nadir insanlardansın. -Tabii ben de az naz çekmiyom burda azcık belirteyim :D- Ne derdim sıkıntım olsa beni arar sorarsın. Huysuzluk ettiğimde alttan alırsın. Daha ne diyim. İyi ki varsın. Canım benim ♥ (eskaymak)


Çıtırııııımm doğum günün kutlu olsunn... İyi ki doğmuşsun. iyi ki varsın! Rabbim hayırlı mutlu sağlıklı uzun ömürler versin. Ailenle sevdiklerinle beraber (yani bizimle asdfgh) hep mutlu ol. Seviyorum seni kız. Bak kıymetimi bil senin için taaaa Korelerden morelerden No Min Woo cuumuzu getirdim :D (CembeK)

Bu da bizden sana gelsin :D Videonun altyazısı için CC butonuna basın :D


Ay Seliiin nolur kızma bak yetkilerimi kötüye kullandım senden gizli post yaptım ama ulvi ve kutsal bi görev için bak sen iyi ki doğdun diye he :D

İzledim de Geldim; UP & Ishq

Yukarı Bak
UP / Yukarı Bak (2009)
Up' ı izledim sonunda. Hep resimlerini görürdüm, videolarını izlemişliğim var. Yine de herkesin çok sevdiği şeylere ön yargılıyım haliyle bu gıcık huyumdan Up da nasibini aldı.
Çok beğendim herkesin dediği kadar varmış valla. Zaman zaman gerilerek zaman zaman ' ayyy ne tatlıııı ' şeklindeki tipik cici kız yorumlarımla izledim.O dobiç çocuğa bittim ya adı ne hatırlayamadım şimdi de çok sevimliydi, dede de öyle...
Güney Amerika... Aynı Afrika gibi ama güneyde.
Burda aynı benim 3D filme gittiğimdeki gibi

( Sevdiğim sahnelerden derlediklerim :D )
~ ~ ~ ~


Bir de Ishq (2012) filmini izledim. Hint filmi. Arkadaşlar arasında öylesine açtığım, afişine güvendiğim bir filmdi, şükür beni yanıltmadı da güzel çıktı. Başka afişleri de varmış sanırım normali bu. 


 Çerezlik bir film. Beklentisiz izlenirse keyif alınabilir. Filmde esas oğlanın zekiliği, sevimliliği filmi kurtarmış diyebilirim. Aynı şeyi filmin müzikleri ve dansları için söyleyemeyeceğim ama. Vakit bolsa izleyecek bir şeyler de arıyorsanız izleyebilirsiniz.

Dip not: Başrol çocuğu çok sevdim diğer filmlerine de bakmayı düşünüyorum. Adısı Nitin' miş.
Dip not 2: Video açılmazsa şuraya TIK





Sevgiler...

Sana Bir Sır Vereceğim

fox

Sana Bir Sır Vereceğim... Fox'un yeni başlayan dizilerinden. 3. bölümü dün akşam yayınlandı. Tanıtımları döndüğü zaman TV de denk gelmiştim. Güzel görünüyor izleyeyim demiştim. Bu tarz fantastik dizileri Amerika'dan olsun Asya ülkelerinden olsun epey izlemiş biriyim, severim bu tarzı. Oyuncuları olsun, konusu olsun, efektleri olsun bence kanal olarak Fox'un standartlarının üstünde olmuş.

Karakterlerden ve güçlerinden genel olarak bahsetmek istiyorum. 
Sevgi (Esra Ronabar) kızı Derya geleceği görebiliyor.
Mehmet (Murat Han) 'in oğlu Gürcan (Metehan Sezer) nesneleri hareket ettirebiliyor. 
Aylin (Demet Özdemir) gerginleştiği zaman istemsizce elektrik üretebiliyor.
Zeynep (Su Burcu Yazgı Coşkun) insanların düşüncelerini duyabilme gücü var.
Tilki (Ekin Koç) istediği zaman görünmez olabiliyor.
Burak (Burak Can) istediği kişinin görünümüne bürünebiliyor.

Tabii ki dizinin kötü karakterleri de var ama ana karakterler bunlar.


Kanaldan ve fantastik olmasından ötürü çok fazla kişinin dikkatini çekmemiş olabilir ama izlemenizi tavsiye ederim. En azından bir iki bölüm şans verin. Yeni bölüm cuma günleri 20.30 'da.
Neymiş, biz de bu tarz diziler yapabiliyormuşuz. :) 




Mim: Ben Kimim?

Uzuuuuun bir aradan sonra yeni bir mim geldi. Seviyorum bu mim olayını ilginç oluyor :) Yeni mimim Alielle 'den geldi. Hemen soruları cevaplamaya başlayayım.

Ben Kimim?
23 yaşında AÖF iktisat fakültesinden yeni mezun olmuş, işsizler kervanına katılmış biriyim. Kendimi tanıtmayı pek sevmem. Sessiz biriyimdir. Yeni tanıştığım insanlarla hemen kaynaşamam, hatta eminim ki dışarıdan görenler suratsız olduğumu bile düşünüyordur ama bu halim sadece tanışmadığım kişiler için geçerli. 


Bloğunun Adı Nerden Geliyor?
Blog açmaya karar verdiğimde ismi için epey bi' kıvrandım. Sonra kardeşime Başak 'a sordum. Neyi seviyorum ben acaba diyip bir düşündük, kahve içmeyi sevdiğim için de kahveli birşey olsun dedik. Kullanılabilir durumda olduğu için 'kahveminkokusu' gayet uygun geldi. 


Neden Yaşam Bloğu?
Hoşuma giden, bana farklı gelen, insanlarla paylaşmak istediğim şeyleri buradan anlatabilmek için sanırım :D


Kişiliğim?
Bunlar çok zor sorular ama ya. Yardım almadan cevaplayamayacağım. ^^
Aşırı utangaç, zor güvenen, duygusal 
buraya kadar benim aklıma gelenler bundan sonrası arkadaşlarımdan derlediğim Selin tanımı; 
uyuz, kibar, düşünceli, şaşkın 


Hoşlandıklarım?
Film / dizi izlemekten, kitap okumaktan hoşlandığımı söylememe gerek yok bence. 
Gezmeyi severim özellikle tatil gezileri daha çok ilgimi çeker. Yalnız ya da biriyle birlikte olması fark etmez dolaşmayı severim. Yemek yemeyi severim. İnsanları mutlu etmeyi, hediyeler almayı severim. Bisiklet sürmeyi, çikolatayı, pastayı, sütlü tatlıları severim. Kardeşimle uğraşmak ise hobimdir. Aklıma başka bişey gelmedi yahu...


Hoşlanmadıklarım?
Buna benzedi biraz :)
Her şeyi eleştirip bir kulp takılmasından, sakız çiğneyen insanlardan -özellikle sokakta- , benim hakkımda benden izinsiz karar alınmasından, tanışmadığım biri de olsa benimle konuşurken suratsız olmasından, çok kalabalık ortamlardan, sinema salonunda en önde oturmaktan, bir yere gidilecekse hemen hazırlanamamamdan, değer verdiğim şeylerin başkaları tarafından umursanmamasından, mağazalarda peşimde dolanan tezgahtarlardan, ben bir işle uğraşırken birinin gözünü dikip bana bakmasından hoşlanmam. Çok mu oldu ne?! :P


En Çok Sevdiğim Makyaj Malzemem?
Garnier BB Kremim, siyah göz kalemim ve rimelim bunlarda markaya pek takılmam hangisini beğenirsem onu kullanırım. Zara parfümümü de çok severim. 


Çantamda Olmazsa Olmazım?
Cüzdanım tabii ki. :P  Başka?.. Telefonumun kulaklığı, parfümüm ve peçetemsi şeyler :)


En Son Okuduğum Kitap?
Buradaki yazımda da bahsetmiştim ama bunları tam anlamıyla bitirmediğim için en son okuduğum kitabı Göçebe olarak kayıtlara geçiyorum. Hâlâ okumayan kaldı mı bilmiyorum ama -ben okuduysam herkes okumuştur çünkü- mutlaka okumalısınız.

Sıra geldi mimi paslamaya. Kabul ederlerse bu arkadaşlarıma yollamak istiyorum. İstemezlerse nolur bilemedim şimdi ama kuralı yok sanırsam bu mimin :)
Nabrut
İnatcıkız
Asya Sakura
Eskaymak
Cembek


Only You / Always Uyarlaması Yapılıyormuş !!!

So ji sub

Güncel bilgi için TIK.

Kore'den dizi olsun film olsun epey malzeme alan yapımcılarımız yepisyeni bir filme daha göz dikmişler. 
Mahsun Kırmızıgülü hep överdim özgün senaryo yapmaya çalışıyor, yaptıkları güzel de oluyor genelde diye ama buraya kadarmış. Gözümden düştü :P
Mahsun beyler Only You / Always (2011) filmini uyarlamayı uygun bulmuş. Romantik-dram türü severlerin gönül rahatlığıyla izleyebileceği, klişeleri olan, acıklı ama yine de aşkla dolu bir film Only You. Ben severek izlemiştim.
( So Ji Sub etkisi yadsınamaz elbette ^.^ ) 
 So Ji Sub'un yerine şimdiki tahminlere göre Burak Özçivit 'e teklif götürüldüğü söyleniyor. Burak bey çok gözüme batmadı açıkçası severim onu ama Han Hyo Joo 'nun yerine, uyarlamaların aranılan yüzü -hatta tek yüzü mü demeliyim- haline gelmiş Fahriye Evcen uygun(!) bulunmuş.
 Ne diyelim inşallah layığıyla çekebilirler bu filmi. 

Okudum ~ İzledim Vol.1


kitap

Şehir kütüphanemizde çok fazla güncel kitap bulunmuyor olanlardan da aralarından seçiyorum her gittiğimde. Bu gittiğimde de baktım internet fenomeni Pucca'nın ilk kitabı vardı, hadi alayım dedim. Malum çok fazla konuşuldu, beğenildi vs ama ben pek beğenmedim. Bitiremedim bile. Çok fazla küfür kullanılmış ve olur olmadık bu kadar fazla küfür kullanılması kitabı bayağı kılmış bence. Tavsiyem değildir illa okuyacağım ben diyen varsa buyursun :P
okudum
Şahane Hatalar' ı da kışın duymuştum ismini. Epey eski bir kitapmış evet ama yeni duydum adını sanını napayım :P Kurgusu çok farklı gelmişti. Baştaki karakter sensin ve bölüm sonunda hangi kararı verirsen ona göre kitabın ilgili bölümüne geçiyorsun. Öğrendiğimden beri okumayı istiyorum bir türlü kısmet olmadı almak. Kitap bir şekilde geçen hafta elime geçti. Çok sevindim falan ama bu kitap da hüsran oldu benim için. İlk okuduğunuzda epey heyecanla başlıyorsunuz kitaba hangi kararı versem acaba diye bin takla attırdığı oluyor. İlk hayatınız max. yarım saat içinde bitiyor zaten, kitabın kalınlığına aldanmamak lazım yani. Ama seçiminizdeki karakter ölüp yeni bir hikayeye başlayayım dediğinizde sıkıntı oluyor. Sürekli yeni hayat yeni hayat cıvığı çıkıyor kitabın bir anlamı yok gibi geliyor. Her neyse okuyacak olan arkadaşlar varsa onların da hevesini kırmak istemem ama çok beklenti içinde olmazsanız belki daha fazla zevk alırsınız kitaptan ^^

İzlediğim filme gelecek olursak maalesef bir çocuk filmi :P

abd film
Bugün kardeşimin blogunda şu sayfada bahsettiği film izleme kutusundan (o teneke kutuya başka isim veremedim :P ) çektiği film The Secret of Moonacre / Ay Prensesi 'ydi. 20. dakikasında falan ne izliyorsun sen diye yanına gittim, dur hadi ben de izleyeyim diyip oturdum yanına. Evet ikimiz de çocuk filmi olarak nitelendirdik. Komşu çocuğu falan varsa iztlettirilebilecek bir film olmuş aklınızda olsun. ^^
Konusuna kısaca değineyim. Esas kızımız 13 yaşında annesi babası ölünce kırık dökük bir malikanede yaşayan amcasının yanına gidiyor. Buranın Ay Prensesi tarafından yüzyıllar önce lanetlendiğini lanetin bozulmasının da yalnızca gelecek yeni ay prensesinin yardımcı olacağını öğreniyor. Daha sonra fark ettiği bir dizi doğa üstü olayla kendisinin ay prensesi olduğunu öğrenip laneti bozmak için kolları sıvıyor. :) 



Trailerında da dikkat edin filmdeki kadın Hintli oyuncu Kareena Kapoor 'ı izliyormuşum hissi verdi sürekli :D Yüz hatlarını çok benzettim.


oyuncuhitli bayan oyuncu
    ( Nathasha McElhone )                                                                         ( Kareena Kapoor )


Eveet okudum ~ izledim vol. 1'den bu kadar. Yeni kitaplar okudukça, yeni filmler izledikçe yazmaya devam edeceğim inşallah. ^^ Sağlıcakla kalın efenim  
bye gif

Miracle in Cell No.7

Geçenlerde bizimkilere dedim hadi şu üç filmin içinden birini seçin izleyelim. Seçenekler şunlardı;
- Always / Only you
- Pain
- Miracle in Cell No.7


( Miracle in Cell No.7 )

İlk ikisini daha önce izlediğim için ben son seçeneği tercih ediyordum tabii. Konusu da komedi gibi duruyordu. Trailerını izlettim. Güzel, komediymiş bu olsun dediler.
Aklım o sırada neredeydiyse Korelilerin komedi bir filmi bile drama bağlayacakları aklımdan uçup gitmiş. Biz bir güzel filmi izliyoruz hahaha hihihi modunda ilerliyor film, tabii bir yere kadar. - Spoi yapmamak adına sonrasını es geçiyorum, komediden drama bağladığını bilmeniz yeterli :P - Bu trailerı da çok beğendim filmi izledikten sonra çok daha anlamlı oluyor, en güzel yerlerini birleştirmişler ^^



Bazı yerlerde yapmayın, insanlık bu kadar mı ayaklar altına alınır dedirten, bence gayet gerçekçi bir senaryosu var. 
Mutlaka izlenmesi, izlettirilmesi gereken filmlerden biri oldu benim için. Oyunculuklar müthişti. Özellikle küçük kızın mimiklerine bayıldım, acayip tatlı bir çocuktu. İlerde bir Shin Min Ah bir Im So Jung olur gibime geliyor.

( Baksanıza şunun tatlılığına )

Filmle ilgili daha fazla şey söylemek istemiyorum beklentilerinizi yeterince arttırdığımı düşünüyorum çünkü ^^


Son olarak bu ay ve yıldızları çok sevdim. Nasıl yaptılarsa ben de istiyorum.
Puanım: 10/9
Ha unutmadan; İzleyin, izleyin, izleyin... 

Sevgiler...


Kavuştuk ki biz ^^

En sevdiğim arkadaşlarımdan biri ile hiç görüşmemiş olmam ne kadar garip değil mi?! Hem de yıllarca. Beybem Esra ve kardeşleriyle işte yıllarca görüşemedik. Çünkü internetten tanışmıştık ve farklı illerdeydik, gidip gelebilmemiz için ailelerimizden izin almamız gerekiyordu ve izin öyle kolayca alınabilen bir şey değildi bizim için. Ta ki geçen haftaya kadar (Şimdiye kadar niye yazmadığımı düşünen olduysa misafirlerimiz olduğu için bilgisayara vakit ayırmadım :D )
Velhasılı kelam 5 senelik arkadaşlarımla çok şükür görüşebildim. Gelmeden önce söyledim 'bakın ben öyle konuşkan bir insan değilim pısar kalırsam kusuruma bakmayın mizacım beyle' diyerek uyardım :D Neyse ki o kadar sesiz sakin kaldığımı düşünmüyorum.
Gezdik, eğlendik (yani ben eğlendiğimizi düşünüyorum), hasret giderdik arkadaşlarımla. Geldikleri için o kadar mutlu oldum ki anlatamam. Birsürü resim çekindik ama resimler bize kalsın :D Eskaymak ve Cembek 'in çektiği Yalova resimleri için bloglarına uğramanızı öneririm. ^^

Günün en sevdiğim resmi ablalar olarak, Cembek ve Başak 'ı sahil kenarında dilendirişimiz oldu.

dilenci

Akşam saat 7 buçuğa kadar iznim var demişti Esra ben de kendimi ona göre ayarladım. Evden apar topar çıktık sahilde gezeceğiz diye. Gezdik ettik. Gergin babacım sağolsun bizi topçulara götürdü ama saat 8 buçukta varabildik, trafik tıklım tıklımdı. Ödüm kopuyor anneleri kızacak, daha da izin alamayacağız diye. Bindiler bu sefer de akşam karanlığında dolmuşlarda in-bini nasıl yapacaklar diye annemle içimiz içimizi yedi. Çok şükür sağ sağlim vardılar da rahat bir nefes alabildik. 
İşte böyle geçti dostlarımla olan günüm. ^^

Çekiliş #4

Şebnem's Blog Çekilişi

Kazananlar 19 Ağustosta belli olacak. Katılmak için TIK.


Kozmetik Bulvarı Çekilişi


Birsürü hediye kazanayım diyorsanız çekilişe katılmak için buraya tıklayın. 
Son katılım tarihi 1 Ağustos 2013



Makyaj Manya Çekilişi

nailart

Nail art sever biri olarak bu çekilişe katılmasam olmazdı. :)
Siz de katılmak isterseniz 20 Temmuz'a kadar buradan katılabilirsiniz. 


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma