El Örgüsü Atkım

Örgü örmeyi severim, uzun zamandır da örmüyordum. Ha sanki önceden elle tutulur iyi bişey örmüşüm gibi algılamayın, örmedim :P Kore dizilerindeki hanım kızlarımızda sıklıkla atkı gördüğümüz için benim niye böyle kalın, yumuş bir atkım yok diye hayıflanmaya başlamıştım ki... Neden örmüyorum ki dedim :D
Bayağı bir araştırdım aslında. Örmek istediğim atkıların özel bi ismi bile varmış Snood diyorlarmış ve hatta 2010 ve 2012 yıllarında modaymış. (Modayı ne kadar yakından takip ettiğimi belirtmeme gerek görmüyorum.)
Özellikle bi atkıyı(snood'u) çok beğendim onun resmini göstermek istiyorum öncelikle. Benim yaptığım buna pek benzemese de yapmak istediğim buydu :D 
Daha detaylı incelemek isteyen olursa onları buraya alalım :)





Bu konuyla ilgili sevgili Oh Yoon Joo'nun epey başını ağrıttım. Nasıl ip olsun, nasıl şiş olsun. Işığıyla aydınlattı beni sağolsun :D ((((  Vuah blogumun ilk kafiyeli cümlesi oldu <3 :P  ))))

İşte bu da benim atkımın yapım aşaması resimleri ... 

el örgüsü
el örgüsü


Bu da bitmiş hali...
el örgüsü

Atkımın boyunda duruşunu görmek isteyen arkadaşlarım için üşenmedim ve kardeşimi manken olarak kullanıp resmini çektim işte buyurun ^^
el örgüsü

Ciddi ciddi kullanabileceğim ilk örgü maceram olduğu için atkımın yeri ayrı. 

Umarım ilk yazımla sizleri sıkmamışımdır :) 



16 yorum:

  1. hay maşallah çıtırım :D bir boynuna takaydın da öyle göreydik :D

    YanıtlaSil
  2. ilk resimdeki daha mı uzun acaba..yada daha mı enli..ona dikkatli dikkatli baktıktan sonra seninki pek bi küçük göründü gözüme.. :D

    cembek'in ki olmasın bi takaydın da öyle göreydik eyiydi.. :D hihi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk resimdeki evet bayağı uzun tutmuş o boyunu ama zaten minyonum bi de atkının arasında kaybolmayayım diye daha küçük tuttuk :D Bi de biraz daha boynuma yakın dursun istedim süs maksatlı kalmasın ısıtsın diye :D

      Sil
  3. Hee bak ben de diyorum bi tak boynuna da face de göster bize :D Güzel olmuş hatun ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim beybem ^^ Bişeyler yaptık işte :P

      Sil
  4. İp ince düşmüş cidden benimki bunun 2 katı gibi görünüyor :D Boyunda durma işini çözdüğünde bul beni ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya aslında bayağı kalın da benim elim mi gevşek anlamadım ki seninki gibi sıkı durmadı bu :D

      Sil
    2. Görüntüye benzer bir duruş yok bulamadık pfff

      Sil
  5. Güzel duruyor çıtırım beğendim ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmekle olmaz siz de yapın birer tane ^^
      sıcacık da tutuyor :)

      Sil
  6. Çokzel olmuş beee ben de yapcam kendime >.<

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yap beybem çok çabuk bitiyor başladın mı
      Hem stres atarsın :P

      Sil
  7. Ah içim gidiyor bu örgülere atkılara ama işte benim herşeye alerjim var yaz kış penyeye talim ben atkı kulanamıyom boğazlı hiç bir şey giyemiyorum :'(

    Elline sağlık canım çok güzel olmuş atkın güle güle kullan buarada blogun hayırlı olsun ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Zeynepçim :) Anti alerjik yün çıkmadı mı ya bi araştırsana

      Bloguma yaptığın yorumlar için de teşekkür ederim :)

      Sil
  8. çok güzel olmuş iyi günlerde kullanın

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma