Kirigami (Kağıt sanatı)

  <---- şu gördüğünüz mektup katlama stillerine bayılıyorum korelilerin. (Bunu da 'A Werewolf Boy filminden kırptım ^^ ) Ne kadar araştırdıysam bulamadım bu mereti nasıl yaptıklarını. :) Ama onun yerine çok güzel 'kirigami' resimlerine denk geldim. Çoğumuz origamiyi biliriz kağıt katlama sanatıdır. Kirigami de kağıt kesme sanatıymış.


kirigamikirigamikirigamikirigamikirigamikirigamikirigami
kirigami
kirigami
kirigami
kirigami
kirigami

Sizi bilmem ama bende değil bunları kağıttan oymak resmini çizecek yetenek bile yok :) Çok büyük emeklerle yapıldığı belli.
Benim favorilerim ise bunlar. Siz en çok hangilerini beğendiniz?
kirigami kirigami

8 yorum:

  1. ohanzz çok güzel la! :D:D en alttaki ağaç çok hoş olmuş:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz de öğrenip yapalım beybemden ders alabiliriz bence :P

      Sil
  2. hepsi çok güzel ama kelebekliyle en baştaki yazılıyı daha bi beğendim ben...^o^
    bunların bide eski kitaplarla yapılanlarını görmüştüm,harika görünüyodu onlarda..
    gerçi ben kitaplarıma kıyıpta öyle bişeyi kesinlikle yaptıramam ama yinede çok orijinal bişiydi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gördüm o dediğin kitaba yapılanları daha önceden. Ben de asla yapmam yazık kitabıma ^^

      Sil
  3. Ben ilkokuldayken çok yapardım :D Tabii benimkiler çağdaş sanat ürünü olurlardı asdlkjsoapuıf o kadar ki güzel olurlardı hahahaha

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. asdfghfds bize de öğret beybe O değil de ben şu katlama stilini istiyorum ya banane

      Sil
  4. http://www.origami-make.com/origami-letter-traditional.php bu sitede o mektup katlama şeklinin nasıl olduğunu anlatmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Adsız arkadaşım. Deneyeceğim başarılı olursam kendi katladığım kağıdı da burada paylaşırım ^^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma