Pinocchio (2014)

Pinokyo

Güncel dizi takip anlayışım olmadığı için bittikten sonra ya da bitmesine yakın başlıyorum dizilere. Pinokyo da bundan nasibini aldı. İyi ki böyle yapmışım dedim yine. Çok sürükleyici diziler her hafta beklenir mi nasıl dayanıyorsunuz?!

Konusuyla ilgili yazıp da sizi sıkıntıya sokmak istemiyorum. Bu yüzden diziyi izlerken aklıma takılan bir kaç şeyi sizlerle paylaşacağım. İlk merak ettiğim Pinokyo Sendromunun gerçekten var olup olmadığıydı. Biraz araştırdım ama bu tarz bir rahatsızlığın olduğuna rastlamadım. Bu rahatsızlıkla ilgili araştırmalar yapılıyormuş ancak konusu hıçkırma değil vücut ısısının yalanla artıp artmayacağıymış. 

hıçkırık

Hem karakterleri hem konuyu çok sevdim. Dizi de o kadar akıcıydı ki kısa sürede bitirdim. Halbuki hem Lee Jong Suk'u hem Park Shin Hye 'yi pek sevmeyen bir insandım ben. Ne oldu da  her dizide biraz daha fazla seviyorum bu ikisini. Park Shin Hye mesela, artık eskisi gibi antipatik gelmiyor bana. Sanırım büyüdükçe hep dediğim o cıvık hareketlerinden sıyrılmaya başladı. 

kore dizi

Pinokyo çekilmeden önce oyuncu seçimleri sırasında en sevdiğim oyuncu Kim Woo Bin 'e başrol teklif edilmişti. Kabul etmediği için epey üzülmüştüm ancak diziyi izledikten sonra Lee Jong Suk 'un oynamasının diziye katkısının daha fazla olduğu kanısına vardım. Karaktere gerçekten daha yakın görünüyor. Lee Jung Suk 'u School 2013 dizisiyle sevdim. Tamamen ön yargım kalkmamıştı. Pinokyo ile hallettik bu durumu ama. Baksanıza nasıl kalkmasın ^^
hediye alternatif


 Bir dolu olaylar yumağının içine düşen ana karakterlerimizin aralarındaki aşk ilişkisi üstünkörü geçilmemiş hatta alışılmışın dışında ve güzel yansıtılmıştı. Özellikle aralarının limoni oluşu uzatılmadığı için ilk artı puanını buradan aldı.
romantik

Bir kızı seven iki adamın sürekli birbirlerini yediği o sıradan dizilere inat Pinokyo 'da olay burada da farklılığını gösterdi. Elbette ki kanka olmalarını beklemiyorum ama birbirlerine olan saygılarını ve arkadaşlıklarını korudukları için bir artı puan da buradan gitti diziye benden.
Lee Jong Suk ve Kim Young Kwang 'ı Hot Young Bloods filminde de beraber oynarken izlemiştik. İzlemediyseniz tavsiye edeceğim filmlerdendir. İzleyin. 
kdrama


Dizinin bütün çiftleri bir yana Yoo Rae ve Şef Hwang çifti bir yanaydı benim için ancak bu çifti bu kadar son bölümlere bırakmasalardı çok daha güzel olurdu. Hatta ucu açık bırakıldı biraz. Dizide beni tatmin etmeyen tek şey buydu.
korean drama

 Lee Pil Mo'yu zaten Emergency Couple 'da deyim yerindeyse aşık bakışlarla izlemiştim. Pinokyo 'da düzen bozulmadı ve LPM tüm yakışıklılardan daha ön plandaydı gözümde ^^ 
Bol spoiler içeren Yoo Rae - Şef Hwang couple videosunu da özleyenler için şuraya bırakayım. 


Dizinin bonus oyuncusu Yoon Sang Hyun I Hear Your Voice dizisine atfıyla karşımıza geldi. Böyle ince dokunuşları çok sevdiğim için bir artı da burdan gitti diziye.
oska oppa

Dizinin yan etkisiyse şu haberleri çok daha farklı bir bakış açısıyla izliyorsunuz. Acaba arkasında neler dönüyor diye 1 düşünürken 2 düşünmeye başlıyorsunuz. Bir nevi gözünüzü açıyor da diyebiliriz.

Detayları iyi düşünülmüş, keyifli, romantik sahneleri mükemmel bir dramaydı. İzlemeyen kaldıysa tavsiyelerimizi onlardan esirgememeliyiz. 
love scene
Not: Afişte Park Shin Hye 'ye giydirilen bordo ayakkabıya bir tek ben aşık olmuş olamam değil mi?


Sevgiler...



2 yorum:

  1. Ayy ayy valla haklısın cancağuzum kflhlşlgj Dizinin sonu çok güzeldi, ama ben I hear your voice'nin sonunu hala izleyemediğim için, o avukatı pek sevemiyorum. Önce teklifim Kim Woo Bin'e gittiğini bilmiyordum valla O.O The heirs'de Woo bin'e nasıl üzüldüğümü hatta sonuna kadar bir şey bekleyip de Shın Hye'nin onunla olmasını istiyordum ama olmadı. Umarım gelecek dizilerde beraber bir rol alırlar ya :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. I hear your voice derken bile içime daral geliyo benim ite kaka bitirdim o diziyi :D Konu Woo Bin se blogum her daim tatmin edici foto video ve haberlerle doludur sevgili kiralee moern :D Çık çık gel :P
      Bu dizi için iyi ki oynamamış ama gerçekten Woo Bin ile olmazdı bana güven kıskaçlığımdan yapmıyorum inan ki :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma