Oyum Khaleesi 'ye !


Günlerdir beklenen seçim günü geldi çattı. Milli görevimizi yerine getirip oylarımızı verdik. Ülkemiz için hayırlara vesile olmasını dilerim. Kim gelirse gelsin ülkemizin hak ettiği değeri göstermesini umuyorum. 
Kamu spotumu yaptığıma göre asıl konuya geçebilirim ^^
Politikaya olan ilgim daha doğrusu ilgisizliğimden mutluyum. Bu görevi yani siyaset tartışmalarını yaşlı amcalara bırakıyorum onlar bi kenarda birbirini yesin. 

Seçimi bahane edip komşularla birlikte bir araya gelip, 'seçim bahane yemekler şahane ' isimli etkinliğimizi gerçekleştireceğiz bu akşam. Adeta bir yılbaşı gecesi ya da eurovision eğlencesi tadında, ağız tadıyla izlemek istedik seçim sonuçlarını. :) 

Elbette ki bu benim bakış açım. Ailenin geneli benim gibi düşünmüyorsa da seçimlere bu açıdan bakmak benim için daha keyifli ve eğlenceli. 

Kimsenin kimseyi siyaset yüzünden üzmediği bir seçim süreci olmasını dilerim... :)

Sevgiler...

Not: Resim bana ait değildir :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma