11.22.63 (2016)


11.22.63 bir Stephen King romanı uyarlaması dizi. Instagram 'da bir yabancı dizi öneri sayfasında gördüm ismini. Ne kadar garip bi isim bu böyle dedim ilk başta. Zaten ilk dikkat çeken şey ismi. Bir de resmi gördüm tabii o da bir altta gördüğünüz resimdi. Çok samimi geldi. Sonra konusuna şöyle bir bakınca zaman yolculuğu ile alakalı şeyler okudum. Ve zaman yolculuğu kavramı benim yumuşak karnım olduğundan hemen izleme listeme ekledim.  


Çok ilginç olan isminin anlamı ise şu Amerika'nın en sevdiği başkan Kennedy'nin suikaste uğradığı gün. Zamanda yolculuk yapabilen Jake Amerika'yı hatta dünyayı daha iyi bir hale getireceğine inandıkları başkan Kennedy'nin suikastini engelleyip Kennedy'yi ve dolayısıyla dünyayı kurtarabileceğine inanarak bu işe girişiyor.

Dizi 8 bölüm tam tadında, iyi senaryo ve iyi oyunculuklarla bezeli bir sekiz bölüm sizi bekliyor diyebilirim. İzlerken bir yandan hiç bitmemesini bir yandan da finalinde beni neler beklediğini merak etmediğim tek bir bölüm olmadı.

Sadie 'yi canlandıran Sarah Gadon ne kadar güzel bir kadın... Karakterinin güzelliği belki de onu bu denli gözümde güzelleşmesine sebep oldu bilemiyorum ama başka dizilerde de görmeyi çok isterim.

Jake 'e hayat veren James Franco ise resmen diziyi tek başına götürdü diyebilirim. Oyunculuğunu çok beğendiğim biri oldu. Hatta varsa başka dizileri onları da izlemeyi isterim yani :)

Lafı daha fazla uzatmayayım da bir an önce gidip bu diziyi bir solukta izleyin benim gibi. Merak etmeyin dizi 1960'larda geçiyor olsa da asla sıkılmaya fırsat bulamıyorsunuz ^^ Bittiğinde benim gibi bir kaç hafta kendinizi boşluğa düşmüş hissedeceksiniz. Uyarımı da yaptığıma göre şimdiden iyi seyirler...

Sevgiler...

5 yorum:

  1. Yazın kardeşimin tavsiyesi ile başladım ve iki günde bitirdim.
    O kadar güzel ve heyecanlıydı ki :)
    Stephan king romanı olmasından belli aslında:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben her gün bir bölüm izleyerek bitirdim ama 2 günde bitirmek de çok mantıklı :D
      Aynen öyle SK romanı olması bile bi referans izlemek için ^^ Yorumun için teşekkür ederimmm <3

      Sil
  2. zaman da yolculuk benim de yumuşak karnım olduğundan mutlaka izleyeceğim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzledikten sonra hala aklındaysa blog yazım; dizi sonrası düşüncelerini duymayı çok isterim.
      Yorum için teşekkür ederim ^^

      Sil
  3. Merhaba blogunuzu inceledim ve takibe aldım çok güzel içerikler paylaşıyorsunuz. Bende blogumu takip eden ve yorumluyan herkese dönüş yapıyorum >> Bloguma göz atın isterseniz ; https://www.cihan7.com

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma