Predestination (2014)

kader

Zamanda gitmeli gelmeli, izlerken beynini yerinden çıkaracak derecede karışık, kendini iki üç kez izletebilen filmleri severim. Predestination da onlardan biri. Filmin konusuyla ilgili hiçbir şey söylemek istemiyorum. Ne kadar az şey bilirseniz film hakkında izlerken o kadar dehşet içinde kalacağınızdan eminim.

paradox

Bu film için seçilebilecek en iyi oyuncular seçilmiş olmalı. Ethan Hawke ve Sarah Snook. Özellikle Sarah Snook. Ne demek istediğimi filmi izlediğinizde anlayacaksınız.

Bundan sonrası için spoiler yapacağım. İzlemeyenlerdenseniz buradan sonrasını kesinlikle okumayın.
Ama izledikten sonra mutlaka spoiler ötesini okumaya beklerim. Filmin konusunun nereden çıktığını yazdım. Gerçekten çok ilgi çekici.

paradoks


SPOİLER 



Filmin konusu aslında All You Zombies hikayesinden geliyor. 
1958 yılında Robert A. Heinlein 'in kaleme aldığı öyküdür All You Zombies. 
Hikayesini özetlemek yerine şu videoyu bırakmak istiyorum hem görsel hem de daha akıcı olması adına...


Senaryo bu hikayeden uyarlanmış diyebiliriz. 
Sürükleyici ve beyin yakan bir filmdi. Siz beğendiniz mi? Ben daha şu dakikadan anlamıştım olayı diyeniniz var mı?
Ya da ben olsam ne dolap döndüğünü anladığım anda oradan giderdim dediniz mi?

Not : Bunun gibi paradokslu filmler önerebilecekseniz lütfen önerinizi esirgemeyin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma