Twenty (2015)


Kim Woo Bin hayranıyım ve filminin yazısı blogumu süslemiyor. Olacak iş değil, dedim ve kolları sıvadım. :)

Öncelikle oyuncu kadrosunun güzelliğini filme yansıtamamış olmalarından ötürü hayal kırıklığı yaşatan bir film olduğunu söylemeliyim. Fragmanında vaat edilen eğlenceli filmle maalesef gerçekte karşılaşamadım. Tamam tamamen kötü diyemem eğlendiren sahneler de vardı ama beklenen ve gerçekte olan karşılaştırmasını yapıyorsunuz.

Oyuncuları demişken bilmeyenler varsa söyleyeyim hemen. Kim Woo Bin, Kang Ha Neul ve 2PM den Jun Ho üçlüsü başrolleri paylaşıyorlar. Film 20li yaşlarında olan, liseden mezun olmuş ama hayattaki amacını bulamamış bu üç gencin yaşamlarını, ilişki durumlarını, meslek sahibi olmanın ve yaşam şartlarının zorluğununu anlatıyor.

Şebek bir Kim Woo Bin izlemek isteyenler için ideal bir film olmuş. Her ne kadar Kang Ha Neul ve Jun Ho yu sevsem de Kim Woo Bin varken kusura bakmayın onlara çok fazla odaklanamadım :)

Film biraz edepsizli olduğu için yanında utanacağınız insanların yanında izlememenizi tavsiye ederim. Görünürde çok fazla +18 içermese de konuşmalar +18 durumu anlatıyor yeterince :)

Sevgiler...


3 yorum:

  1. Merhaba sana bir şey sormak istiyorum :) Kore ürünleri getirtebileceğimiz bir sayfa biliyor musun? Kapıda ödemesi olan? CEvap verirsen sevinirim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Makyaj ürünleriyse kast ettiğin internetten makyaj ürünü almadım hiç. Kıyafet, ıvır zıvır dersen de aliexpress, ebay, sammydress sitelerinden alışveriş yaptım ama onların kapıda ödemesi yok. :/ Yardımcı olabilseydim keşke.

      Sil
    2. Yok makyaj ürünleri değil de ıvır zıvırdı. Aklıma sormak için direk sen geldin, sorun değil bulurum artık bir yerler :))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma