Kim Woo Bin & Suzy Ekranlara Geri Dönüyor

Bu defa Woo Bin 'in beni yalancı çıkarmayacağını umuyorum.

Bu sabah saatlerinde gelen bir habere göre Miss A 'den Suzy ve Kim Woo Bin 2016 yılında başlayacak olan bir drama için anlaştıkları haberi geldi. 

Kim Woo Bin 'in büyük bir starı ,Suzy'nin de belgesel yapımcısı olacağını ve karakterlerin birbirini çocukluktan tanıdıklarını aldık gelen haberler arasında.

Im sorry I love you, Thank You gibi dizilerin senaristinin elinden çıkacak olan  'Uncontrollably Fond' şimdiden cezbetti bile. 

Sevgiler...

2 yorum:

  1. yaaa şimdiden heyecanlandım Kim Woo Bin hayatımın aşkı haha ^^
    ama Suzy'i pek sevmem :/ valla sabırsızlıkla bekliyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de ben deee heyecanlı bekleyiş ^^
      Suzy konusunda hâlâ kararsızım seviyor muyum sevmiyor muyum bilemediklerimden inşallah olur ama üstteki resimde gözüktüğü kadarıyla sevimli bir çift olur gibi :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma