Evinizin Erkeği Kim Woo Bin

Uzun zaman oldu herhalde Kim Woo Bin Özel yazısı yazmayalı. Çaptan mı düştüm nedir... Yaz rehaveti çöktü üzerime galiba ^^

Ufaktan bir araştırma yapıp yeni resimlerini didikledim sizler için. Arena Homme Plus dergisine verdiği pozlar adeta Evinizin Erkeği teması taşıyor.


Giyinik haliyle bile Biscolata erkeklerine taş çıkaran Woo Bin'inimizin kıyafetleri ise Merrell markasına ait imiş.  Biraz aşağıda ise Mercury Textile markasının resimlerini bulacaksınız. Daha önceden de bu markanın çekimlerinde yer almıştı. Bu sefer saçının tarzı birazcık farklı ama hoş olmuş bence.





Edit: Yepyeni Mercury Textile resimleri geldi
En iyi saç stili burada mı olmuş ne :D

Sevgiler...


6 yorum:

  1. Çocuğun karizma yakıyor ya:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla yakıyor :) Bu sayede ne var ne yok bütün reklamları süpürdü zaten ^^

      Sil
  2. şu elinde dergi varken olan saç stili :((( hiç yakıştıramadım.
    Yeni dizisi çıkıyormuşşşş.Uzun zamandır hiç izlemiyordum.Herhalde Woo Bin sayesinde birkaç tane izlerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok yakışmamış ama havası bir değişmiş hep aynı olmasın ^^
      Evet umarım beklentilerimizi karşılar da beklediğimize değer. :D

      Sil
  3. Böyle içim kıpır kıpır oluyor, heyecanlanıyorum Woo Bin yazılarına... Büyük hastasıyım, yine her hali her fotosu yıkılmış!
    Vallahi eşi benzeri, muadili yok!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle muadili yok <3
      Yeni resimler, photoshoot lar görüyorum yeni yazım yolda gibi :D Her daim beklerim ^^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma