Hayat Şarkısı; Kore Uyarlaması

Türk dizilerinden sıkı sıkıya takip ettiğim nadir diziler olur. Hatırla Gönül izliyordum bir ara bitirdiler. Onun yerine Kördüğüm 'ü koydum. Şu aralar yeni başlayan Hayat Şarkısı da Junior Hülya sayesinde epey hoşuma gitmiş durumda :)
Derleme haliyle bunu izleyebilirsiniz

Ama yazımın asıl amacı, sizlere dizinin ne kadar güzel olduğunu anlatmak değil. Hayat Şarkısı da Kore uyarlamasıymış.  Ama öyle yasa dışı bir durumu yok gibi duruyor. Senaristin adının jenerikte çıkıyor olması ve bitiminde de Flames of Ambition (MBC) yazarak kapanışı yapıyor olmaları güzel bir şey tabii ki. 

Kore versiyonunu izlemedim ama Türk versiyonu Hayat Şarkısı oldukça dikkatimi çekti. Diziyi sosyal medyada Junior Hülya 'nın dönüp duran videoları sayesinde tanıdım diyebilirim. Açıkçası videoları görüp durmasam izlemeyecektim. Flames of Ambition 'ı bölüm sayısı yüzünden (50) izleyemeyecek olsam da bir kaç bölüm izleyip birebir mi yapılmış yoksa çok mu değiştirilmiş diye bakacağım.

İlk üç bölümü gayet güzel çekilmiş. Oyuncuların kalitesi de malumunuz. Dizinin ilerleyen bölümlerini merakla bekliyorum. Şuan olduğu çizgide gideceğini umut ediyorum. 
Bu sefer olsun alınan senaryoyla birebir yapsalar ne olur ki ^^

Sevgiler...

11 yorum:

  1. Bu diziyi daha başlamadan sürekli çıkan fragmanlarından tanıyorum, tabii o zaman tatildeydim. Başladığında, benim de okulum başladı ve izleme şansım olmadı. Fragmanlarında küçüklük hali çok tatlıydı ama :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dizide daha da tatlı inan ki :)
      İlk bölümü ben de izlemedim ama sonra dolaşan videolar sayesinde başladım :D

      Sil
  2. Bende çok sevdim bu diziyi, Junior Hülya benimde favorim ^^ Uyarlama olduğunu duymuştum ama çok da şaşırtmıyor, alıştık artık, bir aralar çok şaşırır ve dizinin ilk bölümüne kilitlenirdim nasıl olacak bakalım diye :)) Ellerine sağlık *

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kız fangirllerin üstadı yahu :D
      Evet haklısın belki de artık şaşırmamam lazım ama bu çok bizden gibi duruyordu. Teşekkür ederim ^^

      Sil
  3. aneeem bu da mı kore uyarlamaymış.. tv de takip ettiğim dizi tek dizi şu anda. ilerleyen bölümlerde bozmasalar iyi olur..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy evett :S
      İnşallah bozulmaz orijinalini bilmiyorum ama şuan ki haliyle güzel gidiyor :)

      Sil
  4. Ben dizinin fragmanlarını ilk gördüğümde klişe Yeşilçam uyarlaması - köyde yaşayan zeki ve güzel esas kızımız kendisini istemeyen esas oğlan için kendini değiştirir ve ondan intikam alır- sanmıştım ama Yeşilçam olmasa da uyarlamaymış zaten... Ben de beğendim diziyi ama yer yer sanki başrol deki kızın hareketleri abartılı gibi gelmiyor değil :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ben de fazla bizden gözüktüğü için Kore uyarlaması olacağı aklıma gelmemişti hiç :D
      Karakterin çıkışlarından öyle gelmiş olabilir yoksa kızın oyunculuğunu eskiden de severdim ben. ^^

      Sil
  5. Bende bu versiyonu çok seviyorum.Açıkçası saf ve tamamiyle iyi olan başrollerden sıkılmıştım.O karekterlerde bir yapaylık oluyor sanki bütün dünya kutsal aşklarını bozmaya yemin etmiş.Tövbe yarabbim :D Ama hülya öyle mi hem seviyor hem zeki hem şeyta hem güzel :) Ben hülyayı pek sevmişim onu anladım şuan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle tam bir şeytan :D
      Aşkta herşey mübahtır cümlesine hakkını veren kişilik
      Fangirl Hülyayı seviyoruz :D :D

      Sil
  6. Benimde favori dizim :) Paylaşım için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma