Devrimin Kızı - Amy Engel // Okuyucu Yorumu

gif
Kurucunun Kızı 'nı okuduktan sonra öyle bir heyecan ve beklentiyle bekledim ki Devrimin Kızı 'nı... Daha kurucunun Kızı 'nı okurken Devrimin Kızı ne zaman çıkacak diye araştırdığımı hatırlıyorum. Çünkü serinin ilk kitabı o kadaar akıcı, güzel, duygusaldı ki devam kitabı da onun kadar güzel olur sanmıştım. 

book gif

Aslında fena başlamadı ama ilk yarısı beni çok sıktı. İlk kitabı okuyanlar bilir; hayatta kalma mücadelesi çok uzatılmış gibi geldi. Ya yazın okunacak kitap değildi ya ben kitap okumak için uygun zamanda değildim. Anlayamadım ne olduğunu ama büyük bir hayal kırıklığı yaşadım. 

Kardeşim de okudu ama o çok beğendi mesela. Çok çabuk okudu. Güzel bir devam kitabı olduğunu söylemişti. Bu da beklentilerimi çok arttırdı. Ama kitap benim elimde resmen süründü. 

reading gif
Kitabı beğenenlerin çok olduğunu bildiğim için sorunun benden kaynaklı olduğunu düşünüyorum. Buna rağmen finalini çok beğendim. Hırsın, egonun fazlasının insanın hayatını nasıl mahvedebileceğinin örneği gibi bir finaldi.  Son sayfalar su gibi aktı ama dediğim gibi ilk yarısı büyüdü gözümde. 

Yine de okuduğuma pişman değilim. Merakla beklediğim bir kitaptı. Siz bana bakmayın ve kitaba bir şans verin tabii okumadıysanız ^^ 

Sevgiler...

4 yorum:

  1. Kurucunun Kızı'nı bende aynı duygularla okumuştum. Devrimin Kızı konusunda ilk çıktığında çok da iyi yorumlar okumadığım için kalmıştı öyle. Hala kararsızım açıkçası :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben yorumları okumadım spoiler falan yerim diye. Başkaları da hoşnut olmadıysa bu kitaptan yalnız değilim demek ki :)
      Ama kurulunun kızı çok iyiydi hakkını yiyemem

      Sil
  2. Ben her iki kitabı da okumadığım için yorum yapamıyorum. Ancak genelde seri kitapların 2. ve 3. leri ilkinin verdiği tadı vermiyor maalesef:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten öyle Efsane serisini bu açıdan çok severim. Her kitabının tadı ayrı.
      Bu serinin de ilk kitabı güzeldi okumanızı tavsiye ederim devamı kötü olsa bile :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma