Sevilmedi; Peynirli Makarna Sosu

4 peynirli makarna sosu
Hazır makarna soslarını seviyorsanız ki özellikle peynirli olanını bu yazının devamını okumamanızı tavsiye ederim. :)

Benim gibi sevmiyor veya yazıyı merakınızdan okumaya devam ettiyseniz hoş geldiniz^^
Geçenlerde markette dolaşırken karnım çok açtı galiba yoksa böyle bir hata yapmazdım ben. Normalde peynirli makarnayı severim ama hazır olanından uzak dururum. Gittim Knorr 'un 4 peynirli makarna sosunu aldım. İtiraf ediyorum resimdeki görüntü çok hoşuma gitti.

Her neyse her şeyi aldığım pakete uygun şekilde yaptım vs ama sonuç hüsran oldu benim için. Daha önce de bu tarz peynirli bir makarna sosu denemiştim ve yine midem kaldırmamıştı. Belki firma sosu iyileştirmeye gitmiştir (Yenilendi diyor gördüğünüz gibi ) dedim alırken ama maalesef.  
knorr

Daha sosu pişirirkenden belliydi. Garip, mide bulandırıcı bir kokusu var. Belki siz seversiniz bilemiyorum ama hiç hoşuma gitmiyor bu koku benim. Yerken de aynı koku yine rahatsız ettiği için bir iki çatal alabildim ancak. Koku bu satırları yazarken bile burnuma gelmiş gibi oldu. :/

Vel hasıl zaten bu tarz hazır sosları sevmediğim için kullanmıyorum ama insan bazen merakına yenik düşüyor. Bundan sonra da ne alırım ne aldırırım evdekilere bu sosu. 
Sizler de hem sağlıklı hem de lezzetli bir şeyler yemek isterseniz lütfen kendiniz evde soslar deneyiniz. Ay Kamu Spotu gibi oldu be :D Umarım firma yetkilileri yazımı görür de bu rahatsız edici kokuya bir çare bulurlar.

Afiyette Kalınız...
Sevgiler...

11 yorum:

  1. Hazır soslar gerçekten çok kötü :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Domatesli soslar neyse de bu peynirli sosların hiçbir şekilde yenecek yeri yok.

      Sil
  2. Ben de çok merak ederek almıştım. Aslında biraz hoşuma gitmişti. Annem tadıp ''gerçekten iğrenç'' dedikten sonra midem daha fazla kaldırmadı ve yiyemedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu söylemek istemezdim ama annene katılıyorum :)

      Sil
  3. Bende denemedim ama deneyenler çok memnun değil Kendiniz sos hazırlarsanız kesin daha güzel olur ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Normalde kendim hazırlarım peynir soslu makarnayı da ama gaflet anıma geldi demek ki :D

      Sil
  4. aaaa.... Benim çok hoşuma gitti. bu sos tıpkı restaurantlarda yediğimiz makarnaların sosları gibi. Unilerver'de (Knorr) çalışırken bir gün makarna günüydü. O zamandan beğenmiştim. Damak tadı renkler ve zevkler tartışılmaz. Ama çocuğuma yedirmem. Hazır hiç birşey yedirmek istemiyorum :(

    Takipteyim, bloglarıma bekleriz.

    kozmetik, kişisel bakım;
    http://makyajbox.blogspot.com.tr/

    Kızımla kitaplarımız, etkinliklerimiz, faydalı bilgiler, oyuncaklarımız;
    http://berilcimcime.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten mi? Karşılaştığım beğenen ilk kişisin galiba -_- Bence de çocuğunuza yedirmemeniz gayet yerinde. Hazır gıdalardan ne kadar uzak durursak o kadar iyi :)
      Bloglarınıza uğrayacağım ^^

      Sil
  5. Ben bayılarak yiyorum hatta en sevdiğim sos belki yedikce alisiliyor olabilir ilk başlarda bana da garip gelmisti ama sonra bağımlısı oldum:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma