Kim Woo Bin Giordano / Sieg Fahrenheit

Ben çok özledim Kim Woo Bin yazılarımı.
O da özlediğimi fark etmiş olacak ki bir sürü reklam kampanyasına EVET dedi :)
Semir, Merrell ve en önemlisi Giordano. Çünkü geçen sezon bıraktığı firmayla tekrar anlaşmış.

Bu konuyla ilgili internet araştırmalarımdan anladığım kadarıyla (ya da araştıramadım bilemedim şimdi) kimse Kim Woo Bin 'in tekrar anlaşma imzaladığını fark etmemiş. Yerli yabancı sitelerde istediğim gibi güzel bir kaynak bulamadım. Ama olsun supercel sizin için takipte :) 

Shin Min Ah eksikliği Giordano 'da fazlasıyla hissediliyor. Bu yıl Woo Bin'e eşlik eden bayan model ise Krystal. Herhangi bir reklam videosu çekimlerinde de Heirs'teki tanışıklıklarından dolayı Krystal ile uyumlu olacaklarını düşünüyorum. [ Yine de bir Shin Min Ah değilsin tatlı Krystal cim kusura bakma :P  ] Şimdilik resimler yalnız gelse de yakın zamanda çift halinde de fotoğraflar gelir.

Çok yakışıyor.  Bu markaya çok yakışıyor <3







Gelelim Sieg  Fahrenheit fotoğraflarına.
Bu konuya ayrı bir başlık açmalıymışım zira çok fazla resim paylaşılmış. 







 Takım elbiseyi hakkıyla taşısa da benim favorim Giordano hala. Daha canlı
Bunlar 2016 sonbahar kış koleksiyonundan Sieg bu fotolardan sonra Lee Jong Suk ile anlaşmış.
Umarım bu markalar sıkı dostların arasını açmazlar :)
Biraz daha döküman topladıktan sonra sizler için Merrell fotolarıyla geri döneceğim takipte kalın efendim ^^

Sevgiler...



5 yorum:

  1. bil bakalım başka kim özledi senin kim woo bin yazılarını???
    ben ben ben!!!!!!! \^-^/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabii ki ruh ikiziimmm \^-^/
      Şu merrell i de bi bulayım o zaman gör sen melly cim :*

      Sil
    2. of şimdiden ağzım sulandı merrell postuna ^o^

      Sil
  2. ay resmen sabah sabah gözlerimden kalpler fışkırdı :D deli seviyorum ben bu adamı yaaaaaaa :D ellerine sağlık devamı için gözlerimiz sende :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O halde tam yerine geldin sevgili she is the man :D
      Gördüğün gibi hizmette sınır tanımıyorum :P
      Beklemede kal canım ^^ En kısa zamanda inşallah :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma