The Space Between Us


Ayy bloguumm benimm nasıl da özlemişim seni...
Kürkçünün dönüp dolaşıp geleceği yer misali yine buldum seni.

Merhaba arkadaşlarım. Sizleri de özledim.
Bugün sizlere hoş bir Amerikan filminden bahsetmeye geldim. Okuduğunuz üzere The Space Between Us 'dan bahsediyorum. 

Bu aralar uzay filmlerine takılmışım gibi her izlediğim ABD filmi uzayla alakalı ya da direkt uzayda geçiyor.  Bir önceki yazımda hatırlarsanız Passengers anlatmıştım.

The Space Between Us daha gençlere hitaben anlatılmış bir uzay filmi. Mars'ta doğup Mars'ta büyüyen Gardner artık Dünya 'dan bu kadar uzak kalmak istemediğini fark eder tabii bunda internet üzerinden görüştüğü Dünyalı Tulsa 'nın da etkisi büyük. Ama Gardner 'ın asıl isteği hiç görmediği babasını bir kez olsun görüp ona ben senin oğlunum diyebilmek. 

Elbette Mars'a gitmek kadar oradan gelmek de zor. Gardner 'ın Dünya'ya dönüş serüveni, Dünya'ya ayak uydurmakta zorlanması çok eğlenceli yer yer de üzücüydü. 

Gardner 'ı canlandıran Asa Butterfield 'ın oyunculuğunu mu yoksa gözlerinin güzelliğini mi anlatmalıyım önce bilemedim. Çok genç olmasına rağmen gerek komedi gerekse dram sahneleri olsun pek çok şey kattığını düşünüyorum.
Galiba iki genç koyalım bu filme ikisi de çok güzel olsun izleyicinin dikkatini dağıtalım beğendim sansınlar diye mi düşünüp seçtiler kadroyu bilemedim. Tulsa 'yı canlandıran Birtt Robertson ne kadar güzel bi kızdı öyle. İzlerken siniriniz bozulabilir hanımlar dikkat edin :D

İzleyiciyi pişman etmeyen, ufak tefek sürprizler yapan, sonunda 'yahu ne olacak bu çocuğun hali' tarzında nidalarla izleyeceğiniz keyifli bir gençlik filmi diyebiliriz. Çünkü tarzının ağır topları yanında bi parça hafifletilmiş bir anlatımı vardı.  Kafa dağıtmak için güzel bir filmdi. Tavsiye ederim...

Sevgiler...

4 yorum:

  1. Şu vizeler bitsin, ilk izlenecekler arasına alındı :)

    YanıtlaSil
  2. yaaaa ben de seni özledimm!!!! nerelerdesin sen! gerçi ben de aylardır yoktum ^-^
    filmi izledim, hem de bayılarak ama filmden daha önemli olan senin sesinin çıkması sanırım^^

    o zaman ikimiz de hoşgeldik selincim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bi yazamıyorum hevesim kaybolmuştu falan ama yorumlarınızı görünce bi aşka gelmedim değil hani :)))
      Ayy yaşasın sen de sevmişsin ^^ Önerdiğim filmin sevilmesi mest ediyor beni.
      Ben de mutluyum yazdığım daha doğrusu hala yazabildiğim için :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma