Big Man (2014)


Kang Ji Hwan sahalara geri dönüyor!!!!!
En son Incarnation of Money dizisiyle ekranlarda boy gösteren Kang Ji Hwan,
Big Man  ile geri dönüş yapacak dedikodularını aldık.

Oyuncu kadrosu ve konusu yavaş yavaş belirginleşmeye başlayan dizimiz intikam odaklı bir dizi olacakmış.
Kang Ji Hwan 'ı aşık rollerde, gülümserken,
başına görünmez bir huni takmışken izlemeyi seviyorum ama neyse artık.

Şimdilik belli olan oyuncu kadrosuna göz gezdirecek olursak;




 Kang Ji Hwan çoğu dizi ve filmini takip ettiğim, ailecek severek izlediğimiz Kang Ji Hwan ahjusshimin yeni bir dizide oynamasına çok sevindim. Son dizisi Incarnation of Money 'i izlemediğim için (o dizide de intikam alıyormuş galiba) intikam odaklı bir dizide nasıl olacağını, o hırsı nasıl yansıtacağını merak ediyorum.









Lee Da Hee 'yi daha önce oynadığı  'I Hear Your Voice'  ya da 'Secret' tan hatırlayabilirsiniz. Bu hanım oyuncuyu sevmeme karşın boyunun uzunluğundan mütevellit kambur duruşu gözüme hep batıyor. Ayrıca KJH ile Sung Yu Ri 'nin birlikte oynamasını istediğim için kendisini görünce bir hayal kırıklığı olmadı değil. 
Sanırım bir dizide ilk başrolü. Umarım rolünün hakkını verebilir ^^ 








* Jung So Min Benim için Playful Kiss dizisinin yapışkan kızı imajından halen sıyrılamamış bu hanım kız umarım bu diziyle kendini aklar ki pek sanmıyorum :)
Gözümde hâlâ küçük kız imajından çıkmadığı için de ne Kang Ji Hwan 'a ne de Daniel Choi 'yle couple olarak düşünemiyorum. 









Daniel Choi birkaç dizide izlediğim kadarıyla gülüşüyle ekranı dolduran Daniel beyleri bu dizide gördüğüme sevindim. Ve umuyorum ki kötü bir karakter olarak karşımıza çıkmaz. Oyunculuğunun gelişmesi bakımından oynasa iyi olur tabii ama bencillik ediyorum işte :)






Kang Ji Hwan'ın geçen ay twitter da paylaştığı resimde saçlarının sarı olduğunu gördük. Maalesef dizi içinmiş.
Biraz farklı olmuş sanki, değil mi :D :) :) :|


Gelen ilk resimlere bakacak olursak eğlenceli bir dizi olacağa benzemiyor.





Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma