Doctor


Psikolojik filmleri izlemeyi severim. Doctor 'da fragmanı ve konusu itibariyle tam bir pskilojik gerilim filmiydi. Tabii sadece konusunda ve fragmanında kaldı. 

Choi In Beom psikolojik sorunları olan plastik cerrahıdır. Bir gün karısının kendisini aldattığına şahit olduktan sonra bu olayla ilgisi olan tüm kişilere işkence ederek ölürmeye adıyor kendini. Sadece olayla ilgili olanlar değil elbette katliamlarına şahit olanları da.


Başrol oyuncusu Kim Chang Wan haricinde filmde beğendiğim pek birşey yoktu. Konu bakımından epey iyi bir film çıkarılabilecekken yönetmenin ve senaristin gazabına uğramış gibiydi. Sonunda ne olacak diye izlediğimi itiraf etmeliyim. Birsürü devamlılık hatası vardı.
Vakit kaybı olarak gördüm filmi. Yine de izlemek isteyenler varsa filmde +18 sahnelerin olduğunu söylemekte fayda görüyorum.

Sevgiler...

2 yorum:

  1. Psikolojik filmleri izlemeyi çok severim açıkçası bu filme de göz atmak istiyordum ama yorumundan sonra vazgeçtim.Çok iyi filmleri bazen böyle berbat edip öylece bırakıyorlar sanırım bu film de onlardan :(
    Not:Blogunun yeni tarzını beğendim:)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim, beğenmene sevindim... :)
    Maalesef yazık edilmiş bir senaryo olmuş. Bu tarza yakın olmasa da 'Confession of Murder' ı izlemeni öneririm onunla ilgili bir yazı da yazmak istiyorum gerçi. Çok beğendiğim bir filmdi.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma