Giordano 2015 Sonbahar/Kış

Her sezon başında olduğu gibi bu sezon da Giordano kalplerimizi reklam filmleri ve katalog çekimleriyle içimizi cız etmeye devam ediyor. Bu sezonun diğerlerinden çok daha farklı, çok daha sevimsiz(!). Neden böyle söylediğimi sadece Woo Bin sevenler anlayabilir. Açıklayayım efendim;
Kim Woo Bin ve Shin Min Ah gerçek bir çiftler. Bu üzücü haberi hali hazırda yazın duyurmuştum. Gözünüzden kaçıp şu ana kadar mutlu mesut yaşamış olabilirsiniz. Ya da sağır sultan bile duymuştur bilemedim ama bilin yani. Benim içim yandı sizin de yansın :P
Ay tamam çıkardım içimdeki fangirlü. Ne diyordum... Shin Min Ah zaten yıllardır Giordano 'nun reklam yüzüydü. Geçen yıl Kim Woo Bin kendisinin partneri olmuştu. Bu sonbahar-kış kreasyonunun resimleri ve reklam filmleri de yavaş yavaş gelmeye başladı. 
İşte reklam filmi teaserları. Bu yıl reklam filminin uzun versiyonunu izleyebileceğiz.
Çarşamba günü full versiyon gelecekmiş. Geldiğinde yazıyı editleyeceğim.


Gelen ilk resimler de bunlar. 
Muhteşem görünmüyorlar mı? :(
Kazakların renklerine bayıldım *.*


 Yalnız kız şu şapkaya rağmen güzel -_-
 Çiçeği burnunda çiftimizin ikisinin de,  bir iki ay sonra hemen hemen aynı dönemde dizileri yayınlanacak. Onlara da göz atmak isterseniz Oh My Venus ve Indiscreetly Fondly başlıklarına tıklayarak minik tanıtımlara gidebilirsiniz. 

Bu yılın katalog çekimleri ve videolarının daha anlamlı ve daha romantik olacağı konusunda iddiaya girmek ister misiniz? :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma