Isınamıyorum

Soğuklarla aram hiçbir zaman iyi olmadı. Elleri ayakları ısınmayan bir insanım ben. Yazın bile soğuktur da yazın rahatsız etmiyor tabii :)

Bırakın çorabı terliği, yatak ve yorgan ikilisi bile ayaklarımı ısıtmaya kâr etmiyor. Geçenlerde bu ikiliyi buz gibi ettiğimi fark edince bu bir hastalık falan mı acaba diye araştırır buldum kendimi. 

Bu konuyla ilgili doktora da gideceğim ancak internette araştırdığım kadarıyla birçok sebebi olabiliyormuş. Şeker hastalığı, stres, kan dolaşımı bozukluğu vs... 

Bu durum çalışmıyorsam ve dışarı çıkma mecburiyetim yoksa eğer kapı dışarı adım atmamı engelleyecek düzeyde. Sadece ellerim ayaklarım değil genel olarak da çok üşüyen bir insanım.

Aralık ayı Watsons kataloğunda ayak ısıtıcı gördüm. Ancak mağazada baktım da çoook büyüktü. Tek terliğe iki ayak birden giyiliyordu. Pek kullanışlı olmayacağı düşüncesiyle almadım ama aklım kalmadı değil :) 

Sanırım benim için işe yarar tek şey ayaklarımın sıcak su torbasına bağımlı olarak takılması. Ya da yeni yıl hediyesi olarak birileri bana UFO Ayak Isıtıcı alırsa ne kadar da çok sevinirim :)

Vücudunuz ısınmıyorsa en azından içinizin ısındığı bir kış dileğiyle...


Sevgiler...


7 yorum:

  1. Merhaba
    Aynı dertten muzdaribiz.Bende demir eksikliğinden olmuş.Küçük şişelerin içinde kan ve toprak kokusu gibi olan ilaçtan kullanmıştı m ilk zamanlar işe yaradı ama şimdi yine aynı durumdayım.Siz bencede bi doktora görün sizi çok iyi anlıyorum geçer inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar :)
      Benim de kesin bişeylerim eksiktir. Bu gerçekten hiç normal gelmiyor bana. Dediğiniz ilacı hatırladım daha önce kullanmadım ama kullananları görmüştüm. O da kontrollü şekilde içilmesi gerekiyor demek ki yine probleminiz varsa yine demiriniz eksiktir belki.
      Benim gibi olanları görünce yalnız olmadığıma seviniyorum. Hafta içi dahiliye uzmanına görünmeyi düşünüyorum ben de. Umarım kimse üşümez. Teşekkür ederim ilginize ^^

      Sil
  2. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Ayaklarim isinmadigindan bu ufo nun ayak isiticisini almistim fakat ayaklari hep sarkitmak gerekio kullanmak icin. O yuzden bu terlikler daha kullanisli sanki. Kesif etkinligle buldum blogunuzu takibe aliyorum bende bloguma beklerim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşif etkinliklerini seviyorum. Hoş geldiniz sık sık beklerim. Ben de uğrayacağım size ^^
      Gerçekten ısıtmıyor mu UFO :( Ben sürekli bacak bacak üstüne atan biriyim böyle düşününce aslında hiç bana göre değil ama ısınmak için işte :/ Bilgilendirme için teşekkür ederim
      Watsons a giderseniz mutlaka o terliklere bakın büyüklüğünü buradan tarif edemeyeceğim :D Ona da iki ayağı aynı anda terliğe giymek gerektiği için hoşuma gitmedi -_- Ben de bir şey beğenmiyorum ama napabilirim kullanışlı olmalı :)

      Sil
  4. ayaklarının altına vicks sürebilirsin çok üşüdüğün zaman işe yarıyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa gerçekten güzel fikir ısıtabilir mantıken :) Denemeliyim :) Ayrıca öksürük olduğu zaman da ayakların altına iyice sürün diyorlar aklında bulunsun :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma