She Was Pretty (2015)

Yayınlandığı dönem içerisinde izleyenlerin dillerinden düşürmediği She Was Pretty 'yi final yaptıktan sonra (beklentilerimi en düşük düzeyde tutarak) izledim. İyi ki bu yolu seçmişim zira böyle muhteşem bir dizinin bölümlerinin gelmesi için beklemek gerçekten çok zor olurdu. 

Dedim ya beklentimi düşük tuttum. Hatta bu kadar nesini övüyorlarmış yaa diyerek başladığımı itiraf ediyorum. Ama sonum izleyenlerden pek de farklı olmadı. Gerçekten çok beğendim.

Yıllar sonra ilk aşkını ilk defa görecek olmanın heyecanıyla yaptığı bir 
hata yüzünden işleri eline yüzüne bulaştıran Kim Hye Jin...

İlk aşkı zannettiği kızın aslında o olmadığını içten içe fark eden Ji Sung Joon...

Mühim olan iç güzellik diyerek esas oğlandan bile önce Kim Hye Jin 'in
etrafında pervane olan baş tacı Kim Shin Hyuk...

En yakın arkadaşını sırtından bıçaklamakla vicdanı arasında sıkışıp kalmış
iyi niyetinden şüphe edemediğim Min Ha Ri...

Duygusallığıyla, aşkıyla, dostluğuyla, insan ilişkilerine dair verdiği mesajıyla bir bütün oluşturmuştu adeta. Karakterlerinin içtenliği tartışmasız diziyi sevme nedenlerimin başında geliyor.

Eğlenceli bir dizi olduğunu herkes biliyordur artık. Güldüğüm sahnelerin neredeyse hepsi Siwon 'un sahneleriydi. Hwang Jung Eum ile aralarındaki uyumu hissedebiliyordunuz. Bu kadar çok fazla sahne olmasa hepsini buraya toplamak isterdim ama izlemeyenleri de düşünerek böyle bir şey yapmamayı uygun buldum :) Aynı şekilde Go Jun Hee ile olan dostluğu da ilk bölümden itibaren inandırıcılığını hissettirdi. Sanırım bu kadının oyunculuğunu ben gerçekten seviyorum. Kiminle oynarsa oynasın, hangi rolde olursa olsun karaktere büründüğünü fark ediyorsunuz.


Herkes bir kez olsun kendisini esas kızın / oğlanın arkadaşı gibi hissetmiştir. İşte She Was Pretty bu sözlerle daha ilk dakikalardan samimiyetiyle kalbimi fethetti.

Her zaman olduğu gibi ikinci erkek karakterin acısı bizim acımızdı. Karakterin sevimliliği, vakur duruşu, acısını yaşayışı içime işledi. Siwon 'u zaten severdim ama bence bu rolle kariyerinin zirvesine tırmandı.  Oyunculuğu ve mimikleriyle izleyiciyi mest etti. Tam bu zamanda askere gitmesi de hepimizi üzdü haliyle.

Bu soğuk kış günlerinde alın battaniyenizi, kahvenizi ya da çayınızı vaktiniz olmasa bile her gün bir bölüm izleyerek bu diziyi izleyin. Beklentilerinizi muhakkak karşılayacaktır.

Sevgiler...

16 yorum:

  1. Ya bu dizide şöyle bir güzellik vardı, kötü karakter yoktu. Dizideki her karakter keşke benim de hayatımda olsa diye düşündüm. Sung Joon gibi bir çocukluk aşkım olsa, Shin Hyuk gibi beni seven bir adam olsa, sevmese de olur arkadaşım olsa en azından hayatımda olsa ve Ha Ri gibi bir dostum olsa... Sanırım yaptıklarına rağmen Ha Ri ile olan dostluklarına çok özendim. İnsan öyle derin bağlı, neşeli, 'manuraaaa' diye bas bas bağırabileceği dostları kolay kolay bulamıyor. Ben bulamadım en azından =((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh evet bak yazmayı unutmuşum :D Cidden herkes iyiydi ve bu diziyi daha güzel yapmıştı.
      Nedense şaşırmadım yorumuna harfiyen katılıyorum yine :D

      Sil
  2. Karakterleri gerçekten çok güzel anlatmışsın.Eline ve yüreğine sağlık diyorum:)

    YanıtlaSil
  3. Senin dizi yorumlarını sevdiğimi söylemiş miydim? Kesin, didim. Ama olsun bir daha diyim bence hiç zararı olmaz. Dizi yorumlarını seviyorum, kısasın, özcüsün, iyisin ^^

    Diziyi izleyip Hari karakterini sevmeyen ender izleyicilerden biriyim galiba ama olsun herkesler gibi Siwon ve dizideki şükela karakterine abayı yakarak durumu telafi ettim sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet demiştin. ^^ Bak yine çok mutlu oldum :) Teşekkür ederim.
      Hari neyse de Siwon 'a gıcık olanlar var ya onlar burada da sevmedilerse hayretler içinde bakarım zaten :D

      Sil
  4. Biteli çok oldu ama hala She Was Pretty ile ilgili yazıları büyük bir ilgiyle okuyorum :))) Senin yazında ayrı bir güzel olmuş ellerine sağlık ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim için çok olmadı ama şimdiden özledim diyebilirim. Karakterlerin güzelliği yeterdi ^^
      Teşekkür ederim :)

      Sil
  5. Aaaa hemen izlemem lazim cok tatli bir diziye benziuor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka izle. Romantik dizileri seviyorsan favorin bile olabilir :)

      Sil
  6. Bitireli çok oldu ama yine de okudukça tekrar izlemiş gibi oluyorum :) İki kızın arkadaşlığı beni mest etmişti. Öğrendiğinde "ama o ha ri" diyerek onun konuşmasını beklemesi ile kalbimi fethetmişti :) Güzel yazı eline sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh evet ya arkadaşlıkları imrenilmeyecek gibi değildi :)
      Teşekkür ederim ^^

      Sil
  7. Salam. Bloguna xoş gəldim :)) Bu dramanı sevərək izləmişdim. Ən çox da qısa saç qızla (baş rolun yaxın dostu olan) və Siwon u çox bəyənmişdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) Hoş geldin :D
      Ay evet evet kız çok tatlıydı ama Siwon çok iyi değil miydi burada ? :D

      Sil
  8. Ben yaza bırakmıştım diziyi.
    Şimdi izliyorum.
    Çok keyifli ilerliyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy ne güzel ne güzel. Beğenmene sevindim siwon nasıl ama :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma