Mim; Hayallerimin Ülkesi Kore Hakkında

Ben mimleri çok seviyorum yahu... Kore ile alakalı soruları olduğu için bu mimi de daha çok sevdim. Bana paslayan ise OhYoonJoo. Kendisine teşekkür ediyor, bir sürü de öpücük yolluyorum. 
Hemen ilk soruyla başlayayım. 

İlk izlediğiniz Kore dizisi/dizi hakkındaki yorumlarınız?
İlk göz ağrım Full House. 
Şimdiki nesile saçma gelse de ben çok beğenmiştim. Romantikliği bir yana ,o zamanlar için epey eğlenceli bir diziydi. 

İlk oppanız, unniniz?
İlk oppam So Ji Sub. Tahtı sallansa da hâlâ sahibidir. Yanına Kim Woo Bin 'i ekledim o kadar ^^
Bayanlardan da Jun Ji Hyun 'u çok sevmiştim.
PS: Yalnız o değil de beraber bir projede yer alsalar muhteşem olurmuş şimdi yan yana resim koyunca fark ettim <3


OST'sini en beğendiğiniz dizi?
Coffee Prince ost'si en sevdiğimdir. ^^


Oyunculuğunu beğendiğiniz Koreli aktör ve aktrisler?
Bu soruyu iyice düşündükten sonra karar verdiğim kişiler...
Joo Won

Hwang Jung Eum ve Ji Sung 

Gong Hyo Jin

Lee Sun Gyun

Jang Na Ra

So Ji Sub

En son izlediğiniz Kore dizisi?
The Time We Were Not In Love 'ı bitirdim.
Ancak henüz yazısını yazmadım bloga.

İlk izlediğiniz tarihi dizi?
Hong Gil Dong. Arkadaşımın yoğun ısrarı üzerine başlamıştım. Pişman değilim. Herkese tavsiye ediyorum :D OST' si de çok iyidir.

Ne kadar süredir Kore dizisi izliyorsunuz, bu süre zarfında kaç dizi devirdiniz? Aklınıza ilk gelen izlenmeli dediğiniz dizi?
2008 'den beri sıkı takipçisiyim. Bu zamana kadar kaç dizi izledim hiç bir fikrim yok ama 100 olmuştur herhalde. 
Aklıma gelen ilk dizi Pasta oldu. Bu dizi bambaşka bir yerde benim gözümde. İzlemediyseniz şiddetle tavsiye ediyorum. 


Sıkıldığınız diziler?
İzlediğimin yarısı kadar yarım bıraktığım dizi vardır herhalde. 
Birth of a Beauty, King of High School, Gap Dong, When a Man Loves... şeklinde yakın zamanda sıkıldıklarımın isimlerini yazdım. Eskileri çok hatırlayamıyorum. 

Hangi dizi karakterine tekme tokat dalmak istediniz?
İlk olarak My Girl 'deki ikinci kadın karakterle birlikte ikinci kadın karakterlerin tümüne...Sonrasında ise özellikle Secret Garden 'daki kaynana olmak üzere bu seviyedeki tüm kaynanalara dalmak istemişliğim vardır. 

Sonunu beğendiğiniz ve beğenmediğiniz diziler?
En beğendiklerimi yazayım önce; 
Pasta, That Winter the Wind Blows, Reply 1997, You Came From the Stars, Misa, My Girl ve daha fazlası 
Çok fazla sevmediğim aklıma gelmiyor ama Coffee House benim için hayal kırıklığıydı benim için. 


Dizi müzikleri hariç ilk dinlediğiniz şarkı?
Sanırım Super Junior Bonamana'ydı. 
Vay be ne günlerdi ya ^^ Siwon 'un kim olduğunu öğrenmek için kaç kez durdurup durdurup bakmıştım videoya -_-

Sevmediğiniz unni ve oppalar?
Kore erkeklerinde çok farklı bir hava var. Tanımadan önce nefret etseniz de herhangi bir yapımı izledikten sonra adamlara aşık olabilme potansiyeliniz çok yüksek oluyor. O yüzden sevmediğim Koreli erkek oyuncu yok diyebilirim.
Bayanlardan ise Kim Tae Hee 'ye bir türlü ısınamadım onun dışında aklıma gelen yok.

Korece - Japonca - Çince?
Japonca 'nın bambaşka bir havası olduğuna inanıyorum. Ciddi anlamda öğrenmek için bu yola baş koyacak olsam Japonca derim sanırım daha havalı. Ama yine de Korece 'nin yeri başka yahu. Ciddi bir durum olmadığı ve daha samimi olduğu için Korece diyorum. 
Çince mi? Ayh yok hiç kafam kaldırmıyor. 


Ay çok çok güzel gidiyordu ama her mimin bir sonu var. Kabul ederlerse bu sevimli mimi Ruh İkizim ilan ettiğim Diary of Melly 'ye ,
Little Black Eyes 'a ve Eski günleri yad etmesi için Bi Poşet Kitap 'a paslıyorum ^^



Unutkanlığın gözü çıksın be. Ben bunu 2013 yılında da yapmışım. Onun da linkini şuraya bırakayım.  Kardeşim 'abla sen bunu yazmıştın daha önce' diye uyarmasa aklıma gelmeyecek. Yine de paylaşıyorum. O kadar yazdım özenerek. Kıyamam kendime ^^
Yalnız nasıl tutarlı bir insanım cevaplarımı karşılaştırdım çoğu aynı. :D

Sevgiler...

10 yorum:

  1. vuhuu çok güzel olmuş buu stres oldum şimdi bak beceremezsem diye :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Halledebileceğine inanıyorum ve en kısa zamanda yazını okumayı bekliyorum :D
      Ve kabul birazcık zor bir mim ama çok keyifli :)

      Sil
  2. So Ji ve Jun Ji Hyun mu? Aman Yarabbi ne güzel bir dizi olur. Hayal ettim de favori ikilim olarak çok yakışırlar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Resmi yan yana koyar koymaz muhteşem göründükleri kanısına vardım. Kesinlikle harika bir dizi / film olur. Dram komedi olsun ki şöyle her hallerini görelim ama :D

      Sil
  3. Canım seve seve yaptım mimi ve seninkini okurken yer yer dudağım uçukları, direk kopyalasam mı acaba dedim^^
    sevdiğimiz oppaları zaten geçiyorum ama sevmediklerimiz ve çince hakkındaki fikirlerimize eminim ki sen de şaşırıcaksın!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi okuyup geldim gerçekten çok ilginç bir durum bu. Belli başlı şeylerde gerçekten aynıyız ya :D

      Sil
  4. Yaaa şu So Ji Sub gifine bayıldım ki Jun Jı Hyun da öyle, ikisi çok uyumlu olurdu muhakkak!
    Joo Won ile yönetmenlerde çalışmaya bayılıyormuş, favoriymiş :)
    The Time We Were Not In Love ben de bitirdim ama yazmadım bloğa :)
    Hong Gil Dong’u bilmiyorum, izlemedim.
    Birth of a Beauty eğlenceli gelmişti ki ilk izlerken Oh My Venüs’te anımsattı hani :)
    Kore erkekleri konusundaki koyduğun tanıya katılmamak elde değil, tam isabet :)
    Çok eğlenceliydi mim, madem mim seviyorsun bendeki merak ediyorum mu yaparsan sevinirim, hem tanışmamız ilerler, sevgiler :)
    Sık ziyaretçin olurum artık ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Joo Won 'un olayına çok şaşırdım gerçi çok mantıklı adam çok iyi oyuncu.
      Yakın zamanda yazıp paylaşalım o zaman The Time We Were Not in Love 'ı ^^
      Hong Gil Dong 'u mutlaka izlemelisin ^^
      Birth of a Beauty 'yi ben de benzettim Oh My Venus 'e ama bunun oyuncuları daha iyi klişeyle dolu olmasına rağmen izlettiriyor.
      Teşekkür ediyorum mim için elbette yaparım mim yazılarını çok seviyorum. ^^
      Her zaman beklerim :)

      Sil
  5. Çok şeker bi blogunuz varmış bende bir kore hayranı olarak bu yazınızı çok begendim. Ellerinize sağlık bende beklerim bloguma ♥ :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim mutlaka gelirim ^^ <3

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma