Senden Önce Ben (2016)

Me before you gif
Merhaba...
Bu güzel yaz gününde acıklı mı acıklı bir post yazmak ne kadar mantıklı bilemiyorum ama yazmazsam olmaz. Hem kitap hem film. Yazmak için daha iyi bir konu olabilir mi? :)

Yıllaaar yıllar önce çıkan ve neredeyse hepimizin bir furyaya kapılıp okuduğu Senden Önce Ben bu yaz vizyona girdi. Gireli bir kaç hafta oluyor, hatta ben de çıkar çıkmaz izledim ama yazı bu zamanı buldu sorry :) Dediğim gibi yıllar önce kitabını okuduğumda da kitabın çok acıklı ve güzel olduğunu yazmıştım blog yazımda.  Ona da buradan ulaşabilirsiniz. 

Yine aynı yazımda Senden Önce Ben ve Guzaarish 'i kıyaslamıştım. Film de beni şaşırtmadı ve Guzaarish kadar olmasa da epey bir ağlattı. Bir ramazan günü büyük bir hata yaparak izlemiştim Guzaarish'i. Evet büyük bir hata çünkü oruçluyken hönkür hönkür ağlamak çok da mantıklı bir hareket değil arkadaşlar. Ve hatalarından ders almayan ben bu filmi yani Senden Önce Ben'i de sinemada yine oruçluyken izledim. Benim sorunum ne dostum ha?!

Kamu Spotu: Ben yaptım siz yapmayın. Cidden büyük bir hata arkadaşlar.!

Her neyse konusunu vs anlatmaya gerek olduğunu sanmıyorum çünkü artık bunun konusunu bilmeyen kalmadı sanırım. Biz daha güzeli olan oyunculuklara bakalım.

Senden önce ben film gif
Emilia Clarke role çok yakışmış. Khaleesi 'den sıyrılıp Lou olarak gördüğümde (hem de GoT sezonu içerisinde) hiç eğreti gelmedi gözüme. Biraz çılgın olduğunu bildiğimiz Emilia, Lou için gerçekten uygun bir seçim olmuş. 

Senden önce ben kitap
Esas karakterimiz Will ise  Açlık Oyunları serisiyle gönlümüzde taht kurmuş olan Sam Claflin. Zaten sevdiğim bir oyuncunun oyunculuğunu gösterebileceği bir filmde oynaması hoşuma gitti. Mimikleriyle oynanması gereken bir karakter çünkü Will. Sam 'de bence çok güzel kotarmış rolünü. Ama ben kendisini romantik komedide izlemeyi çok isterim. Hali hazırda varsa izleyeyim bir ara ya. :)



me before you gif
Balık hafızamla hatırlayabildiğim kadarıyla kostümler, çekim mekanları gibi detaylar da kitapla birebir işlenmiş. Genel itibariyle film güzel bir uyarlama olmuş. Hoşuma gitti. Birebir işlenen uyarlamaları seviyorum.

senden önce ben gif
Tüm dünyaya karşı gelip hala okumadıysanız ve izlemediyseniz tavsiye edebileceğim ağır dram dolu bir kitap/film. Yazar Senden Önce Ben in devamı olan Senden Sonra kitabını da çıkardı.Ancak bence bittiği yer gayet güzeldi. Devamında saçmalayacağını düşündüğüm için - ha bir de rant sağlamak için yazıldığını düşündüğümden- okumayacağım. Yine de okumak isteyen olursa haberiniz olsun.

Sevgiler...



4 yorum:

  1. Ay ben de daha bugün izledim. Neden kötü son ki? Neyseki çok ağlamadım. Ama cidden güzel filmdi.

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Evet valla güzel olmuş sen bi de dediğim filmi izle bak yukarda yazdım:) hint filmi 😍

      Sil
  2. Merhaba size bir soru sormak istiyorum geçen gün Descendants of the Sun OST müziklerine bakarken https://www.youtube.com/watch?v=b2FT4VJ5ckU şu dikkatimi çekti.Sanki bir Türk dizisinde daha bir müzik vardı araştırdım ama bulamadım müzik çok tanıdık geliyor bi bakabilrmisin belki bulursunuz.Teşekkürler:::))

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) valla bilemedim ama belki biraz hayat şarkısına benziyor olabilir. Yine de emin değilim:) kafaya da takarım böyle şeyleri aklima farklı bir fikri gelirse yazarım buraya yine :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma