Something About 1% (2016)

Aslında 2003 yılında yayınlanmış olan aynı isimli bir diziden uyarlanmış olan Something About 1% 'i afişe tav olup izledim. Diziyi araştırırken öğrendim uyarlama bir yapım olduğunu. İlk versiyon çok eski ve 26 bölüm olduğu için(oyuncularını sevmemiş olmam da büyük bir etken tabii ki) onu izlemeyi gözüm yemedi. 


Ama 2016 versiyonu beğendim. Nasıl anlatsam çerezlik diye tabir ettiğimiz izleyen kişiyi sıkmayan, romantik, tesadüfler silsilesi olan ama aslında her şeyden çok klişe bir dizi buna rağmen kendini izlettirebiliyor.
Her bölüm 35dk ile 45dk arasında sürdüğü için çok çabuk izliyorsunuz. Hikaye akıcılığı da sağladığından dolayı izlediğinizin ardından bir sonraki bölümü açmanız pek de zor olmuyor.

İlk bölümde sevmemiştim. Neden?
Çünkü çekim tarzı ilk 10 - 15 dakikalık süre içinde hoşuma gitmemişti. Reklam filmlerinin bile vizyonluk film gibi çekildiği bir dünyada ilk bölümün 10 - 15 dakikasında gördüğüm acemice çekim açısından dolayı diziyi sevemedim. Nasıl anlatacağımı bilemiyorum ama sesler bile rahatsız etmişti beni.  Sonra arkadaşım sık biraz dişini güzel bir dizi deyince ona güvenip devam ettim. İyi ki de izlemişim. 

D-Day 'de oyunculuğunun donukluğuna alıştığımız Ha Seok Jin 'i burada sevimlilik abidesi oluşunu görmek hoşuma gitti. Yine de oyunculuğu bana biraz donuk geliyor. Tam anlamıyla sevebileceğim bir oyuncu olacağını söyleyemem. Sanırım yıldızımız barışmadı. 


Jeon So Min 'de aksine... Daha afişinden bile sevdim kızı. Oyunculuğunu çok doğal buldum. Daha önce izlemişim ama yan rol ve eski bir dizi olduğundan hiç hatırımda kalmamış. Neyse bundan sonraki yapımlarına göz gezdiririz artık :)
Eski dizileri uyarlama furyası umarım bu diziden sonra revaçta olmaz. Tamam bir iki tane olur da her izlediğimiz dizinin de uyarlamasını izlemek kabak tadı verebilir diye düşünüyorum.

Bu minnak diziye bir sürü yorum yaptım. Bence siz de bir şans verin. 
Bölümlerinin kısalığının hatırına deneyebilirsiniz :)

Not: Merak edenler orijinal versiyona buradan ulaşabilir.

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma