Başlayanlar / Lissa Price


Bu kitabı uzuuun zaman önce okudum ancak yazmaya fırsat bulamadım. Yine de çok beğendiğim bir kitap olduğu için hem blogumda bulunsun hem de sizler kitaptan haberdar olun diye bende bıraktığı izler doğrultusunda ufak bir post yazmak istedim.

Distopya kitapların fantastik kitaplara nazaran daha güzel olduğunu düşünüyorum. Daha akıcı ve maceralı içerikli oluyor. Başlayanlar da distopik bir kitap ve serinin ilk kitabı. Henüz ilk kitabı okudum ancak 2. kitap Sonlayanlar için de fiyatların biraz daha makul olmasını bekliyorum ^^

Her zaman olduğu gibi konusundan spoilersız bahsetmek istiyorum. Biyolojik bir savaş sonucuda orta yaşlı tüm insanlar ölüyor. Sadece gençler ve yaşlılar var. Büyükanne ve büyükbabaları olmayan gençler ise maddi zorluklar yüzünden beden bankasına bedenlerini satmak zonunda kalıyorlar. Yaşlılar bu beden bankasında beğendikleri bedenleri para karşılığında alıp ruhlarını aktararak belli bir süre bedenlerin sahibi oluyorlar. Ve özlem duydukları gençliklerine kavuşuyorlar. Callie de bedenini beden bankasına satan gençlerden biri ancak durumda bazı problemler çıkması kitabın esas konusunu oluşturuyor. 

Dex Yayınlarından çıkan kitapları takip etmeye çalışıyorum. Kaliteli ve okunası oluyor hep. Sizlere de takip etmenizi tavsiye ederim. Okuduğum kitabın kapağını da sevmek isteyen bir okur olduğumdan dolayı Dex Yayınları bu konuda göz dolduruyor diyebilirim. 

Siz de bu seriye başlamak istiyorsanız ya da kitabı ilk defa gördüyseniz tereddüt etmeyin derim. Mükemmel değil ama okuması zevkli bir kitap. Okuyanların yorumlarını da bekliyorum.

Sevgiler...

2 yorum:

  1. Bu kitabı alabilmek için kırtasiyeye sipariş verdim ama neredeyse hiçbir kırtasiye getirtmedi, biraz sorunlu bulunan bir kitap dediler :/ Ama bu yorumundan sonra bulmak için elimden geleni yapacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnternet üzerinden alabiliyorsan hem ulaşabilir hem de daha uygun fiyata alabilirsin aslında ^^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma