The Rewrite (2014)


Hugh Grant... 20 li yaşlarının ortasına gelmiş genç bayanların, hepsinin değil belki ama çoğunun ilk gençlik yıllarında hayran olduğu isim.  - Şimdi böyle yazınca kendimi epey yaşlı hissettim ama neyse - Yaşına rağmen hâlâ karizmasını koruyor. Tamam yakışıklı diyemem belki artık ama karizması yerinde. Bu filmle de bunu görmüş oldum.

Bir kaç ay önce afişine denk gelip altyazısını beklediğim filmi sonunda izleme fırsatını yakaladım. Gençliğinde yazdığı senaryo ile tüm Hollywood sineması severlerini kendine hayran bırakmış ama daha sonra bu ayarda senaryo çıkaramadığı için işleri kesat giden bir adamın mecbur kaldığı için ücra bir üniversitede öğretim üyeliği yapmasını konu alıyor.

İtiraf ediyorum konusuyla ilgili hiçbir bilgim yoktu hatta afişinden vasat bir film olduğu aşikârdı ama neylersiniz Hugh Grant oynuyordu ve izlemeliydim. :) Maalesef ki bu film de beklentilerimi karşılamadı sevgili okuyucum. Aralarda dönen birkaç espri ve ailenizle kaliteli zaman geçirip birbirinizi ne olursa olsun sevin mesajı dışında filmi izletebilir faktör bulamıyorum. Bu sebeptendir ki Hugh Grant sevdanız yoksa filmi izlemenizi tavsiye etmiyorum.


Blogumu takip eden biriyseniz bu aralar izlediğim filmlerden çok da keyif almadığımı fark etmişsinizdir. En azından sizler için izlenmemesi gereken filmler listesi çıkarabilecek düzeye geldim değil mi ? :) Ah yoksa ben mi filmleri beğenmiyorum? Ne dersiniz??? 

2 yorum:

  1. Beybe ben bu adamın filmini daha önce izledim mi hiç hatırlamıyorum :D Bir ara en beğendiğin filmini öner bana :D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma