Plus Nine Boys (2014)


Batıl inançlarınız var mı? Goo Bok Ja 'nın var ve batıl inançlarıyla evindeki erkeklerin -3 oğlu ve kardeşi- hayatını zindana çevirmiş durumda.  Bir çok batıl inancı var ama ailesinin başına 9lu yaşlarda geleceğine inandığı talihsizlikler en çok korktuğu şey olmuş. Aile efradında herkesin 9 lu yaşlarda başına bir şey gelmesi de bu korkusunu destekler nitelikte.
9, 19 29 yaşlarındaki oğulları ve 39 yaşındaki erkek kardeşini  tüm bu aksiliklerden korumayı kendine görev edinmiştir Bok Ja Hanım. Peki engel olabilecek mi dersiniz?

Dizide 4 ayrı hikaye birden var. Tabii ki hepsinde aşk hikayesi var :)
Ben en çok 29 ve 39 'u sevdim. 
9 yaşlı hikâyedeki çocuğun rolünün 'rol yapamayan çocuk aktör ' tavırları arada güldürdü arada gıcık etti ama böyle sevimsiz bir çocuğu bulmak için epey aramış olmalılar :D

19 yaşlı hikâyedeki kız A Pink 'ten Park Cho Rong 'muş. İzlerken öğrenmiştim. Çocuk da şimdilerde yeni draması için hazırlık yapan BTOB'dan Yook Sung Jae, Hikayeleri güzel başladı ama araya anlaşmazlıklar girdikten sonra beni biraz baydığını itiraf etmeliyim. 

Favorilerimden biri 29 yaşlı hikâyeydi. Sanırım kendi yaşımdan dolayı, neyse bu konuya girmeyelim -_-
Belki bir kısmınız Pinokyo dizisinde tanımıştır Kim Young Kwang ' ama aslında Good Doctor 'ın yakışıklı doktoru olarak kalbimize taht kurmuştu bir kere burada sevmezsek kalbimiz kururdu ^^ Hikayesinin kadın karakteri Kyung Soo Jin ile uyumlulardı. Sevdim onları ve hikayelerini ben.

Favorimin bir diğeri 39 yaş hikâyesinin baş karakteri Oh Jung Se ahjusshi yi çok sevdim. PD olmanın verdiği yetkiyle giydiği kıyafetler kendisini 2 kat daha havalı göstermişti. Sevdiği abla Yoo Da In 'in gel gitleri baysa da ahjusshi nin hatrına hikayeye dayanabilmiştim. 

Dizinin bonusu ise hiç şüphesiz Kim Hyun Joon ^^ 2. erkek karakter olmak kolay değildir farklı bir imaj ister hatırlatmak isterim. 

TvN draması olduğu için OST u da farklı ve dinlenesi şarkılardan oluşuyordu. Bu yönüyle de hoşuma gitti. İzlemenizi önerir miyim vaktiniz varsa evet ama vakit sıkıntınız varsa daha güzel diziler önerebilirim size. İzlediyseniz de yorumlarınızı beklerim ^^

Teaser

Sevgiler...




4 yorum:

  1. Miss You dan tanıdığım 39 luk ahjusshi nin hatrına şöyle bir bakayım deyip sonra 29 luk delikanlıya vuruldugum ve ardına bilgisayarımda izlenmeyi bekleyen Good Doctoru hemencecik izlememe sebep yine Pinocchio yu her hafta güncel olarak takip etmeme sebep yenilerde de D Day i bekleten ve bana şu yaşımda ergen hayalleri kurdurtan dizidir.ben ağır aksak filmleri severim tabiri caizse mıymıy olanlardan bunda da biraz vardı böyle.ben sıkıldım mı hayır ama herkese hitap etmeyebilir.ben sevdim bu diziyi hem de çok sevdim çünkü Kore dizilerindeki muhteşem aşklar sıkıyor artık beni.artık daha normal bize benzer şeyler istiyorum. 9luk çocuk için söylemeden geçemeyeceğim Good Doctor da Joo Wonun küçüklüğünü yanı otistik bir çocuğu çok iyi canlandırmıştı:) 19luk Sungjaemiz ise tam bir ergendi.kızın mesajını beklemeleri mesaj gelince kendinden geçmesi kızın yanındayken kendini cool gösterme çabaları çok sevimliydi.heleki Standing Egg in sahnesine çıkıp kıza şarkı söylemesi ise çok romantikti :)) 29 ve 39 luk çiftlerimiz de yaşlarının gerektiği flortleri yaşadılar. ayyyy ahhhh Kim Young Kwang demeden bitirmek istemiyorum ;) bu adamın yakışıklı bir tarafı yok ama ses tonundaki o çocuksu kırıtış sevimli hareketleri veee o muhteşem gülüşü... Allahım böylesi yok mu yakınım da yöremde dedirtmiyor değil=) kaç yıldır bu piyasadayım yanı kore izler dinlerim ilk defaa böyleee oluyorum =) sanırım... :D Gevezelik yaptım birazcık affolaa ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy estağfrullah bu ne güzel bi yorum böyle ^^ Çok sevdim teşekkür ederim.
      9 luk çocuk o mu sahiden O.o şimdi düşününce hatırladım bütün sevimliliği gitmiş mi ne çocuğun :D
      29 luk olan sahiden gönlümüze taht kurdu canım <3 Pinokyoda da çok sevdim hatta Good doctor da bile favoriydi
      Durağan filmleri severim ben de ama dizilerde sıkıyor beni :/
      Seni blogumda tekrar görmek isterim.
      Sevgiler... :)

      Sil
  2. ayy teşekkürler onur duydum ( koltuklarım kabardı:D :D) arada çenem düşer benim sıkılmazsanız gelirim tabikisi (:

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma