A Hard Day (2014)

En sevdiğim oyunculardan biridir Lee Sun Gyun. Filmi izlemek için neden bu kadar bekledim bilmiyorum ama sonunda izleyebildim. Acayip özlemişim. İzlerken bir dizi çekse de özlem gidersek dedirtti.

Neyse filme gelirsek. Aksiyon olarak beklemiştim ama daha çok gizem ve gerilim olarak karşıma çıktı. Konu okuma alışkanlığım olmadığı için film benim için tamamen sürprizdi diyebilirim. 


Baştan sona akıcı gidiyor ortalarda azıcık sıksa da sonradan bir açılıyor finalin nasıl geldiğini anlamıyorsunuz. Çok şaşırtıcı iki sahnesi vardı biri 2. yarısındaki araba sahnesi (izleyenler anlamıştır) diğeri finali ki bu ikisi kendi aralarında epey kapışır düzeyde sahneler. 


Güzel işlenmiş ve güzel bağlanmıştı. Sevmedim diyebileceğim pek bir şey yok filmde. İzlemenizi tavsiye ederim. Yalnız her şey bir kenara Lee Sun Gyun ne yapsa iyi yapıyor ve kendine yakıştırıyor. ( Miss Korea bu listenin nazar boncuğu olsun.) Kore aktörlerine göre apayrı bir havası olduğunu inkâr eden çıkmaz herhalde.

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma