Producer (2015)

Daha kadrosu belli olduğu tarihten itibaren izlemek için can attığım Producer beklediğimden daha güzel çıktı. Açıkçası ilk iki bölüm ciddi anlamda hayal kırıklığı yaşadım. Hatta bu kadar iyi bir kadro nasıl böyle feci bir şekilde karşımıza çıkarılır diye hayıflanıp durdum. Gördüğüm yorumlar o kadar kötüydü ki okuduğum tüm yorumlara hak vermiştim. Ancak dizi daha sonra bir açıldı pir açıldı. 

İlk bölümlerde sevmediğim şey ise aralarda verilen röportajımsı havaydı. Daha sonra anladım ki aslında bu sahneler karakterlerin düşüncelerini tam anlamıyla ifade ettikleri sahnelerdi.
En sevdiğim yönü ise bu dört kişinin de herhangi birinin başrol olmayışı ve son bölümlere kadar ilişki durumunu muallakta bırakmasıydı.




Özellikle Gong Hyo Jin için izlemeye başlamıştım diziyi. Güney Kore'nin en sevdiğim kadın oyuncuları arasında ilk 3'te yerini alan Gong Hyo Jin bu dramayla da beni hayal kırıklığına uğratmadı. Senaryo seçimlerine hayranım. ^^
Cha Tae Hyun deyince aklına My Sassy Girl gelmeyen bizden değildir arkadaşlar :) Her çektiği filmi
 izlemesem de oyunculuğunu sevdiğim ve My Sassy Girl den yeri her daim farklı bir aktör benim için.





Kim Soo Hyun 'a ben neden tam anlamıyla ısınamıyorum. Bu nasıl Hallyu Star diye düşünürüm hep. Diğer oynadığı tüm dramaları boş verin bence oyunculuğunu bu diziyle kanıtladı. Şapşik rol bu kadar tatlı kılabilir mi insanı :)






IU gözümde hiç şarkıcı olmadı sanki onu hep dramalarda görmek istiyorum. Oyunculuğunu sevmeyenler varmış ama bence iyi. Estetiksiz olmanın verdiği doğal güzelliğini, sevimliliğini yerinde kullanıyor.





Gelelim diziyi benim için bu kadar güzel kılan detaylara... İlk başta dediğim gibi oyuncu kadrosuydu. İzledikçe de programların ne aşamalardan geçip seyrimize sunulduğu, tüm bu aşamaların ne kadar zor olduğu gibi durumları güzel bir şekilde anlatmaları da sektör hakkında bizi bilgi sahibi yaptı.
Yabancı izleyiciler de tıpkı benim gibi düşünüyorlar. Producer 'da Reply serilerinin havası vardı.



Blogumun devamlı takipçisiyseniz dizi/filmlerde yapılan atıfları çok seven birisi olduğumdan 12 bölüm boyunca sürekli ortaya çıkan ünlü oyuncular beni çok sevindirdi.
Programlar hakkında ne kadar anlayamadığım bir çok ince detay olduğunu bilsem de bunlar bile beni sevindirmeye yetti.

Bir örnek vermem gerekirse 3. bölümde Jang Hyuk ve Lee Chun Hee 'nin Tak Hye Jin 'in ( Gong Hyo Jin ) eski sevgililerini oynamalarıydı. Güzelliği ise bu kişilerle daha önceden de kamera karşısına geçmiş oluşlarıydı :)



Bizim ülke izleyicisi bakımından çok sevilen bir yapım olmasa da benim için keşke her dizi böyle olsa diyebileceğim bir diziydi. 2. Sezon söylentileri varmış. Umarım 2. sezon gelir ama ana kadro aynı kalır.
Romantik, eğlenceli, merakta bırakan ve küçük detaylara mutlu olan biriyseniz mutlaka izleyin derim ^^

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma