Şahane Hatalar: Talih Kuşu - Heather McElhatton

şahane hatalar cumartesi
Blogumu açtığım ilk zamanlar bu kitabın 1. si Şahane Hatalar 'ı okumuştum. Güzel bir tesadüf sayesinde kütüphanede serinin 2. kitabı Şahane Hatalar; Talih Kuşu 'nu bulup aldım. Bu kitap sayfaları ard arda çevirdikçe okuyabildiğiniz bir kitap değil. Kitabın ana karakteri sizniz ve her bölümün sonunda çıkan yol ayrımlarına göre kararınızı verip yazarın yönlendirdiği sayfaya gidiyorsunuz.

Seri şu an 4 kitaptan oluşuyor.
- Şahane Hatalar
- Şahane Hatalar; Talih Kuşu
- Bira Kadın ve Şahane Hatalar
- Şahane Hatalar; Cumartesi
- Şahane Hatalar; Yeni Hayat
Şahane Hatalar; Sınav

Her kitabın teması farklı. Bu kitabın ana konusu adından da belli olacağı üzere talih kuşu. İlk bölümde piyangodan kazandığınız parayı nasıl değerlendireceğiniz seçeneğiyle başlıyor. Ben ilk denememde bir kaza sonucu can verdim. Ama yaşımı almış ve aklımı kullanarak daha da zenginleşip, paraya para dememiştim. ^^


Yalnız ilk iki kitabı okumuş biri olarak söylemeliyim ki; çok eksiği olan bir seri. Mesela edebi herhangi bir unsuru yok. Tamam edebi kaygı taşımadan yazılmış. 500- 600 sayfa olmasına rağmen tüm kitabı okuyamıyor olmanız da paramı boşa mı verdim acaba diye düşünmenize sebep oluyor. Çünkü -ilk kitapta da aynısı olmuştu- maksimum 1 saat  içinde ilk hayatımın sonuna gelmiştim bile. Eksik yanlarından bir diğeri de 1-2 sayfa sonra karakterinizin hayatında aradan yıllar geçmiş halde bulabiliyorsunuz.

Şahsen kütüphanede rast gelmesem asla almayacağım kitaplardan biri budur.
Size sunulan yol ayrımlarından başka bir şekilde hayatınızı yaşayamıyor olmanız da ayrı bir sıkıntı. Seçim anına geldiğim bir kaç bölümde önüme çıkan iki seçeneğin de hoşuma gitmediği ama mecburen seçtiğim durumlar olmuştu.

Bakalım siz neler yapacaksınız. Umarım kazandığınız parayı çok çok iyi kullanıp, muhteşem bir hayat yaşarsınız. Unutmayın herkes ikinci bir şansı hak eder ^^

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma