Reading Slump

Neden Reading Slumplara geliyoruz : Yaz geldiği için mi okuyamıyoruz yoksa kitapları mı sevemiyoruz.

Reading Slump nedir peki?
Cevap veriyorum : Bir nevi kitap okuyamama durumu. Uzun zaman deli gibi okumayı bekleyip sonunda elinize geçen kitabı bile okuyamazsanız Reading Slumptan muzdaripsiniz demektir.
Yanı sıra sizin sıkıntı yaşadığınız kitap belki de bir başkasının en sevdiği kitaptır.

Benim bu durumu tattığım kitaplar var. 
Bu kitaplardan biri Sineztezya. Aslında konusu çok güzeldi ya anlatımından sıkıldım ya da cep boy aldığım için uzun bir zamanda bitirebilmiştim.

Bir diğeri Sevgilimden Son Mektup. Bu da aslında güzel kitaptı ama yarısından sonra okumakta epey zorlanmıştım.

Benim için kabus gibi bitmek tükenmek bilmeyen Fısıltı ve Çığlık kitaplarıydı. Çok da merak ettiğim bir seriydi ama yok hayır sayfalar arası geçiş yapmak bile zordu.

Sanırım aklıma gelen son kitap da Uçurtma Avcısı. Daha önce yazarın Bin Muhteşem Güneş kitabını okuduğum için ve bu kitabın aldığı övgüden de haberdar olduğum için okumayı çok istemiştim. Ancak kitaba defalarca başlamış olmama rağmen 50 - 100 sayfa arasında kaldım sürekli. Nedenini hâlâ anlayabilmiş değilim. 

Böyle durumlarda çoğu zaman inat edip kitabı bitirmeye çalışıyorum ama yanında başka bir kitap okumaya devam ederek. O kitabı yalnız bırakırsam bir daha kitap okuyamayacakmışım hissine kapılıyorum. Bir nevi ara vermek de diyebiliriz.

Benim yazdığım kitaplar arasından size de aynı duyguları yaşatan kitaplar var mı?
Siz de kendi Reading Slump hikâyenizi paylaşırsanız sevinirim. Ona göre kitaba da bir nebze olsun temkinli yaklaşırım. :) 
Edit : Yazımı mime dönüştürmeye karar verdim. Hoşunuza gider umarım.
Eskaymak
Kore Günlüklerim
Hayal Perestin Zaman Yolculuğu
Sevgiler...

6 yorum:

  1. Huuuu bunu kesin yaparım benim de çok vardı böyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşasın :)
      Aklıma başka kitap gelmedi benim ^^

      Sil
  2. Bende ara ara yaşıyorum bu durumu ama şuan okuduğum kitap olan Prag Mezarlığı'nda yaşadığım kadar yaşamadım hiç.Kitabı 6 ay oldu bitiremedim. Bir yerde adını görürsen incelemeden önce 9756258 kez düşünmeni şiddetle tavsiye ederim :):):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İsmini bi yerde okudum diye anımsıyorum. Ama şu an tamamen liste dısı yaptım :D teşekkürler :)

      Sil
  3. Bende uçurtma avcısını bir türlü biteremedim, hala da sıkılırım onu okumaktan. Neden bilmiyorum bence onunda konusu çok sıkıcı değildi ama anlatımı bunaltıyordu. 100 sayfa okudum bende senin gibi klghlşj

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya merak da ediyorum deli gibi ama yok okuyamiyorum :D
      Hahaha o kitabı okuyamayan bir arkadaşım olduğu için çok mutlu oldum bak ^^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma