Mim; Markalar



Bir Lahzanın Aksi bana değişik bir mim paslamış. Yıllar oldu herhalde mim yazmayalı o yüzden çok heyecanlıyım :)   Mimin konusu En Sevdiğim Markalar... 3 tane yazmam gerekiyor sanırım o yüzden bu üç hakkımı çok güzel kullanmalıyım. 


İlki hiç kuşkusuz Torku olacak. 
Peynirinden, bisküvisine, içeceğinden, et ürünlerine kadar A dan Z ye sanırım her kategoriden ürününü gözüm kapalı tüketebilirim. Ürünleri pazarlama stratejileri de çok ilginç söylemeden edemeyeceğim. Her ürünlerini her markette bulamıyorsunuz. Bu da beni o ürünü bulup almak için daha da teşvik ediyor :)

2 3 yıldır değiştirmediğim BB Cream markam olan Pure Beauty yi yazmazsam olmaz sanırım. 
Sadece BB kremini kullanıyorum ama en azından size bunu tavsiye edebilirim. Not: Sadece watsons mağazalarında satılan bu ürün Kore menşeilidir.

Sony de teknolojik markam olsun o zaman. Yıllar önce sanırım -18 yıl olmuş- walkman lerin meşhur olduğu o güzel yıllarda babam bana Sony marka bir walkman almıştı. Hala sağlamdır. Kullanma ihtiyacı olduğu için dayıma verdim hatta. Şu sıralar da Sony kulaklığım var ve çok memnunum. Ses konusunda çok hassas bir insan olduğum için, detayları duymak ya da basları keyifle dinlemek en sevdiğim şeylerdir, çok memnun kaldığımı söylemeliyim. Şu sıralar oynadığım oyunda da ses çok önemli bir detay olduğundan özellikle sony marka kulaklıkları tavsiye edebilirim. Tabii ki 15 20 liralık uyduruk olanlar maalesef bu kategoriye girmiyor. 


Sizler benim sevdiğim markalar hakkında ne düşünüyorsunuz. Lütfen yorum olarak yazın. 
Ben de mimi sevgili @koregünlüklerim e ve @diaryofmelly ye paslıyorum. Keyifli mimler hanımlar...

Sevgiler...

12 yorum:

  1. Çok sevindim mimi cevapladığını görünce :)
    Torku'ya ben de bayılıyorum ya.Aklıma gelse ilk onu yazardım ben de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aklıma ilk gelen marka Torkuydu okurken bile :)
      Olsun ben yazdım senin yerine de

      Sil
  2. ruh ikizliğinde son nokta! ben de yıllardır değiştirmeden pure beauty bb kremi kullanıyorum!! vallahi şaşırıyorum bazen ya...
    hemen ben de yazıyorum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çünkü biz ruh ikiziyiz ikiziiiim <3
      Ben de şaşırdım bu sefer yalnız. Hayır haberleşip yaptığımız eylemler de değil :D

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Hem de çokk... Sahibinin açıklamaları da çok güvenilir

      Sil
  4. Torkuyu ne kadar da kötüleseler de gerçekten çok kaliteli bir marka. İlk defa böyle bir mim görsüm fikir çok güzelmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle ben de öyle düşünüyorum.
      Ben de çok beğendim Mim'i. Yazmak isterseniz listeye isminizi eklerim :)

      Sil
  5. Mimler iyice güzelleşmeye başlamış. Bayıldım kesinlikle ve torkuda ben de hemfikirim :) İyi günler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzun zamandır bana mim paslayan olmamıştı dönüşüm muhteşem oldu galiba :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma