Hepili de Bört Dey Tuu yuuu~~~~

Not : Bu yazı blog sahibinin izni, dışında yazılmıştır. Tamamen yasa dışıdır falan filan :D


BEYBEEE DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUUUNN!!!
İYİ DOĞDUUUNN!!!
Sonra iyi ki beni msn ye ekledin, ardından iyi ki telefon numaramı istedin :D İyi ki arkadaş olduk. Bu İyi ki ler uzayacak :D Çok seviyoz kız seni biz :D Gözden ırak, gönülden de ırak olurmuş lafını çürüttük biz seninle :D Mesafelere rağmen ne kadar da yakın olduğumuzu gösterdik. Sen benim uzaktaki kız kardeşimsin ♥ Nazımı çeken nadir insanlardansın. -Tabii ben de az naz çekmiyom burda azcık belirteyim :D- Ne derdim sıkıntım olsa beni arar sorarsın. Huysuzluk ettiğimde alttan alırsın. Daha ne diyim. İyi ki varsın. Canım benim ♥ (eskaymak)


Çıtırııııımm doğum günün kutlu olsunn... İyi ki doğmuşsun. iyi ki varsın! Rabbim hayırlı mutlu sağlıklı uzun ömürler versin. Ailenle sevdiklerinle beraber (yani bizimle asdfgh) hep mutlu ol. Seviyorum seni kız. Bak kıymetimi bil senin için taaaa Korelerden morelerden No Min Woo cuumuzu getirdim :D (CembeK)

Bu da bizden sana gelsin :D Videonun altyazısı için CC butonuna basın :D


Ay Seliiin nolur kızma bak yetkilerimi kötüye kullandım senden gizli post yaptım ama ulvi ve kutsal bi görev için bak sen iyi ki doğdun diye he :D

2 yorum:

  1. Manyaklar yaaa sabah sabah ağlattınız beni hani bizim ağlakk ikon var ya aynı ondan işte :D Ağlamaktan video yu izleyemedim düşünün -_-
    Ben de sizleri çooook ama çooooooook seviyorum. İyi ki varsınız iyi ki kahrımı çekiyorsunuz iyi ki tanımışım sizi... Kardeşlerim benim <3
    Acayip güzel bir sürprizdi, ay ne diyeceğimi de bilemiyorum anlayın siz beni :D
    No Min Woo seni de saranghae unuttum sanma <3 :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kız ağlama kııııızzzz :D Anladım ben seni hihi Beğendiysen ne mutlu bize :D ♥

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma